  • 1. Data: 2006-09-17 03:58:24
    Temat: prawo do mieszkania-podzial majatlu
    Od: Jadwiga<v...@a...com>

    Uprzejmie prosze o informacje odmosnie podzialu majatku.
    Wyjasniam co nastepuje:
    Wyjechalam z Polski 2 go stycznia 1987 r zostawiajac mezowi kilka podpisow
    in blanco z pieczatka Zakladu pracy za zgodnosc podpisu na wykorzystanie
    tych pism do rozwiazania umowy o prace itp.
    Dziesiec miesiecy pozniej maz sfalszowal pismo do spoldzielni MSM Energetyka
    uzywajac jednego z podpisow poswiadczonych przez zaklad pracy w ktorym juz nie
    pracowalam od 10 miesiecy i wkupil mieszkanie na siebie jednoczesnie podajac w
    pismie ze ja zrzekam sie z praw na jego konto./mieszkanie spoldzielcze mojej mamy
    ktora zrzekla sie praw czlonkowskich na mnie/ Pismo powyzsze nie bylo
    poswiadczone ani przez notariusza ani przez konsulat kraju w ktorym zamieszkuje.
    Spoldzielnia MSM ENERGETYKA w Warszawie przyjela podrobione pismo bez
    wymogu potwierdzenia u notariusza i pozwolila przepisac mieszkanie na mojego
    meza . W roku 1989 przeprowadzilam rozwod na trerenie USA a w tym
    roku rozwod zostal uznany przez Sad Okregowy w Warszawie.
    Czy przysluguje mi prawo do odzyskania mieszkania poniewaz wystapilo
    falszerstwo?l czy przysluguje mi tylko prawo do podzialu mieszkania?

    -> http://usenet.pomocprawna.info