  • 1. Data: 2003-02-26 12:36:54
    Temat: prawa autorskie
    Od: d...@o...pl

    Gdzie mogę znależć informacje na tenmat praw autorskich-chodzi mi o adresy
    internetowe,gdzie będą pełne prawa autorskie(ogółem)-może jakiś serwis prawny?

  • 2. Data: 2003-02-26 13:42:52
    Temat: Re: prawa autorskie
    Od: Jaroslaw Kielb<j...@p...onet.pl>

    > Gdzie mogę znależć informacje na tenmat praw autorskich-chodzi mi
    o adresy
    > internetowe,gdzie będą pełne prawa autorskie(ogółem)-może jakiś
    serwis prawny?

    tekst ustawy http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/aut0319.html
    serwis http://www.prawnik.net.pl/pwi/faq.htm

    jk

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2005-03-28 10:06:37
    Od: d...@o...pl

> [...]
    >
    > jk
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    ej dunker! używasz takiego meila jak ja chyba będe cie musiał skarcić ,nie
    podszywaj sie pod kogos ,żebym cie więcej niezobaczył cię bo.............