  • 1. Data: 2002-09-24 10:49:06
    Temat: prawa autorskie
    Od: m...@p...onet.pl

    Pierwszy raz jestem na tej grupie i potrzebuje od razu pomocy.
    Wykonałem pewien produkt i chciałbym spisać umowę o prawa autorskie (jeżeli cos
    takiego istnieje?). Może macie namiar na istniejące wzory umów.
    Z góry dziękuje.
    i pozdrawiam

    Tomek
    Czy to prawda, że mogę sobie policzyć w takim przypadku 50% kosztów uzyskania
    przychodu i czy jest to bezpieczne ???

  • 2. Data: 2002-09-24 15:07:34
    Temat: Re: prawa autorskie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 24 Sep 2002 m...@p...onet.pl wrote:

    >+ Pierwszy raz jestem na tej grupie i potrzebuje od razu pomocy.
    >+ Wykonałem pewien produkt

    Aleś tajemniczy ;> :]
    Żądasz wymyślania przez nas "co autor miał na myśli" ??

    >+ i chciałbym spisać umowę o prawa autorskie (jeżeli cos
    >+ takiego istnieje?).

    Umowy z samym sobą o istnienie praw autorskich zazwyczaj
    się nie praktykuje ;)
    Umowy o *rozporządzenie* prawami (sprzedaż, korzystanie)
    - owszem. Umowy o pewne formy ochrony - też, ale to
    z Urzędem Patentowym ;)
    [...]
    >+ Czy to prawda, że mogę sobie policzyć w takim przypadku 50% kosztów uzyskania
    >+ przychodu i czy jest to bezpieczne ???

    Zajrzyj na ".podatki", przed chwilą rzucałem tam numerami
    artykułów i nie chce mi się powtarzać :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-09-26 10:49:14
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Tomek
    > Czy to prawda, że mogę sobie policzyć w takim przypadku 50% kosztów uzyskania

    Kilka tygodni temu też szukałem odpowiedzi na pytania dotyczące praw autorskich
    i dostałem taki namiar - podane iż darmowe porady, ale czy to prawda - nie
    sprawdzałem, ale może Tobie się przyda

    http://www.e-kancelaria.prv.pl
    - DARMOWA WIRTUALNA PORADNIA PRAWNA,
    skorzystaj z porad prawnych za darmo!!!