  • 1. Data: 2006-09-17 04:24:24
    Temat: praca na dwa fronty
    Od: adam<f...@t...pl>

    dostałem pracę jako lektor angielskiego, wkrótce potem dostałem wiadomość z
    innej szkoły jezykowej (gdzie również składałem aplikację), że byliby
    zainteresowani zatrudnieniem mnie na pare godzin tygodniowo. w mojej umowie jest
    zapis o dochowaniu tajemnicy firmy, ale nie ma wzmianki o ewentualnej pracy dla
    konkurencji. czy moge podjąc tą dodatkową pracę? w tej drugiej szkole też
    oczywiscie uczyłbym angielkiego czyli wykonywał ta samą pracę. czy to narusza
    ustawę o konkurencji? proszę pilnie o odpowiedzi

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 12:04:08
    Temat: Re: praca na dwa fronty
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    adam wrote:

> [...]
    > konkurencji. czy moge podjąc tą dodatkową pracę? w tej drugiej szkole też

    Przeczytaj jeszcze raz to, co napisałeś - co jest w umowie, czego nie ma
    i co chcesz zrobić.

    > oczywiscie uczyłbym angielkiego czyli wykonywał ta samą pracę. czy to narusza
    > ustawę o konkurencji? proszę pilnie o odpowiedzi

    Jaką ustawę??