  • Data: 2007-01-07 03:04:02
    Temat: pozwolenie na umieszczenie tablicy
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam, mam sklep we Wroclawiu (w kamienicy na dole), lokal wynajmuję od
    spoldzielni. Wczesniejszy najemca mial nad drzwiami przymocowana reklamę
    (podswietlany kaseton 40x60 cm). Chce w to samo miejsce umiescic swoj
    kaseton, wiec napisalam do spoldzielni o zgode, to oni napisali, ze wyrazaja
    zgode, ale musze miec zgode architekta miejskiego. Bylam w Urzedzie miasta
    to dowiedzialam sie ze musze (???!!!) miec pozwolenie na budowe!!! nie wiem
    co z tym fantem zrobic. Rzeczywiscie musze miec pozolenie na budowe?

    pomozcie
    Iwonka