  • 1. Data: 2007-05-15 16:16:47
    Temat: pozwolenie na budowę a przekształcenie sp z o.o. w SA
    Od: smbsone <s...@w...pl>

    witam! kupuję mieszkanie od dewelopera. uzyskał on jako sp z o.o.
    pozwolenie na budowę,
    teraz jednak przeniósł grunty umową sprzedaży na swoją nową spółkę SA.

    co z pozwoleniem na budowę wydanym dla sp z o.o. bo bank ma problem z
    wydaniem dla mnie decyzji kredytowej sugerując że mam przynieść
    pozwolenie na budową wydane dla SA.

    deweloper jako SA ujawnia w umowie przedwstępnej że posiada prawomocną
    decyzję o pozwoleniu na budową (o numerze 300/07) - problem w tym że
    pozwolenie na budową o takim numerze to pozwolenie dane spółce z o.o.

    jak to ugryźć ? i co z tym można zrobić żeby bank się nie czepiał

    pozdr ADam