  • Data: 2011-06-08 15:54:04
    Temat: potwierdzenie za zgodnosc z oryginalem - przez kogo ?
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam w umowie cywilno-prawnej taką klauzulę dotyczącą konieczności
    załączenia wpisu do EDG: "Dokumenty te powinny być przedłożone w
    oryginale lub w formie zrównanej z oryginałem, tj. kopii poświadczonej
    za zgodność z oryginałem przez upoważnione osoby".

    - kto w tym przypadku jest osobą upoważnioną, bo ktoś mi utrudnia życie
    i każe poświadczać przez notariusza albo radcę prawnego... więc jak to
    jest i na jakiej podstawie prawnej ?

    Z góry dzięki za info.