    From: "Sławek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: potrzebna porada
    Date: Wed, 16 Aug 2006 23:01:08 +0200

    Witam

    Moja kolezanka ktora jest mezatka pracuje na stacji benzynowej. Spodobala
    sie ona jednemu klientowi ktory czesto przychodzil na stacje wtedy kiedy
    miala zmiany. Zagadywal ja, sypal komplementami. Po 6 miesiacach
    zaproponowal jej zeby mowili sobie przez "ty". Zaniepokoilo ja to ze zaczal
    przychodzic coraz czesciej i co chwile proponowal jej kawe, ona caly czas
    odmawiala. Pisal do niej smsy, piszac do niej Slonko, nie podobalo jej sie
    to. Bardzo dobrze uklada sie jej ze swoim mezem. A temu klinetowi juz na
    poczatku zakomunikowala ze jest mezatka. Wkoncu postanowila ze umowi sie z
    nim na kawe zeby mu wyjasnic ze nie zyczy sobie zeby ja podrywal, on
    powiedzial ze wie ze jest mezatka i nigdy w zyciu nie chcialby rozbic
    malzenstwa. Pare dni pozniej maz przeczytal smsy ktore wyslal ten klient i
    zadzwonil do niego i powiedzial cytuje: "odpiernicz sie od mojej zony bo cie
    szlag trafi". I gosc juz sie wiecej nie pojawil na stacji ani nie pisal
    smsow. Ale kolezanka dostala wezwanie na policje jako swiadek. Na policji
    dowiedziala sie ze chodzi o sprawe ze jej maz grozil temu klientowi
    (wiedziala o tym maz dzwonil do tego goscia i co mu powiedzial).

    Wedlug mnie to co ten klient zrobil to jest chamstwo i bardzo prosze
    grupowiczow o jakas porade co moi znajomi powinni w tej sytuacji zrobic??
    Cala ta sytuacje strescilem ale chcialem przedstawic ogolnie sprawe. Jak
    wyglada postepowanie w tej sprawie i co im grozi?? Nie jest to rodzina
    zamozna, a ten klient to Pan dr uczelni wyzszej na wydziale public relation.
    Za kazda porade bede bardzo wdzieczny...

    Pozdrawiam
    Sławek