  • 1. Data: 2005-08-22 14:35:24
    Temat: postepowanie spadkowe
    Od: "KoPyTko" <c...@w...pl>

    Witam!
    Osoba dluzna mi pieniadze ( prawomocny wyrok) ucieka przed komornikiem,
    nigdzie nie pracuje, pozbyla sie majatku.
    Jednak wiem, ze powinna miec udzial w nieruchomosciach z dwoch spadkow.
    W przypadku obu spadkow nie bylo testamentu
    Cztery lata temu zmarla matka dluznika ( bylo to jeszcze przed zaistnieniem
    dlugu.
    Nie przeprowadzono postepowania spadkowego.
    Spadek powinno odzieczyc dwoje pelnoletnich dzieci i malzonek ( jednym ze
    spadkobiercow jest moj dluznik).
    Czy dzis dluznik moze postawic swiadkow na okolicznosc ustengo testamentu w
    ktorym byl wydziedziczony?
    Jesli tak to jak temu zapobiec?

    W drugiej sytuacji dluznik podjal juz odpowiednie kroki, ktore opisuje
    tutaj:
    http://skocz.pl/abts 27.III
    http://skocz.pl/abtt 30 III

    http://skocz.pl/abtr18.07
    Babcia, po ktorej mial dziedziczyc zmarla wiosna tego roku...

    Co zrobic jesli wiem, ze on proboje sfalszowac testament?
    Czy moge zglosic przestepstwo?
    Nigdy tego nie robilem. Prosze o informacje czy isc z tym na policje czy do
    sadu, czy do prokuratury, i do jakich, tych w moim miejscu zamieszkania,
    miejscu zamieskzania mojego dluznika, czy osob po ktorych dziedziczy?
    Dodam, ze osob ktorym ten czlowiek jest winny pieniadze jest sporo.....

    pozdrawiam
    Marcin