eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopostanowienie prokuratora o zatrzymaniu prawka a jazda przed rozprawą › postanowienie prokuratora o zatrzymaniu prawka a jazda przed rozprawą
  • Data: 2006-08-08 15:56:48
    Temat: postanowienie prokuratora o zatrzymaniu prawka a jazda przed rozprawą
    Od: "Cahir" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chciałbym znać odpowiedź na nastepującą kwestię:

    Jakiś czas temu zatrzymano mnie w stanie wiadomym i Policja
    zabrała mi prawko. Po pewnym czasie prokurator przysłał
    (spodziewane) postanowienie o zatrzymaniu prawka do czasu
    rozprawy.
    I teraz pytanie. Czym byłby czyn prowadzenia samochodu w
    chwili obecnej (przed orzeczeniem Sądu) ? Czy byłaby to po
    prostu (?) jazda bez dokumentów i mandat, czy też konsekwencje
    mogłyby być inne ? Jak by się to miało do biegu późniejszego
    orzeczenia Sądu o zakazie prowadzenia pojazdów, które liczone
    jest przecież (o ile wiem) od momentu pierwotnego zatrzymania
    prawka przez Policję ?

    --
    pozdrówka

    Cahir