  • 1. Data: 2006-01-27 10:36:41
    Temat: pośrednictwo rodziny w załatwieniu pozwolenia/problem
    Od: "Basia" <b...@o...pl>

    Witam

    Mam następujący problem, może ktos juz coś takiego przerabiał:
    jesteśmy z mężem właścicielami chałupiny 500 km od naszego miejsca
    zamieszkania, mieszka w niej mój brat z żoną i dzieckiem (póki co nie mogą
    stać się właścicielami tego domku).
    Dach jest w kiepskim stanie, trzeba zmienić pokrycie, tym zając chce się
    moja Mama, która mieszka w tej okolicy, tj. blisko brata i tego domku.
    W urzędzie powiatowym powiedziano jej, że potrzebne jest pozwolenie na
    budowę i że musi mieć notarialne upoważnienie ode mnie i męża- jako
    właścicieli nieruchomości - aby wystąpić o warunki zabudowy i pozwolenie na
    budowę na zmianę dachu i dobudowanie werandy.

    Czy zmiana polegająca na zmianie pokrycia - eternit na blachodachówkę,
    dobudowanie drewnianej werandy i wypuszczenie z dachu małego balkonu wymaga
    pozwolenia na budowę a jeśli tak, to czy naprawdę musimy dac notariuszowi
    zarobić stówę za to, że poświadczy
    nasze podpisy, czy napisane przez nas upoważnienie bez poświadczenia podpisu
    nie wystarczy?

    pozdrawiam
    Basia

  • 2. Data: 2006-01-27 18:16:09