  • 11. Data: 2006-02-15 21:39:34
    Temat: Re: posiadanie cudzego lokalu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Akulka wrote:

    > Czemu teraz nikt nie krzyczy, że gość mieszka nie dopełniając obowiązku
    > meldunkowego,

    Bo byłby to krzyk na poziomie "A u was biją Murzynów!" (była to
    odpowiedź Radia Erewań na pytanie słuchasza z USA o stan sowieckiej
    gospodarki ;) )

    > za co grozi mu kara pieniężna, kolegium itp? I że może być

    Kolegium? Towarzyszka pisze z przeszłości?

    > teraz potraktowany jako dziki lokator?

    ...czyli?

  • 12. Data: 2006-02-16 13:34:27
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    wiadomości news:43f39f96$1@news.home.net.pl...
    > Kolegium? Towarzyszka pisze z przeszłości?

    E tam, po prostu nie miałam szczęścia jeszcze niczego takiego dostać....
    Może to i lepiej:P;-). Więc co jak nie kolegium - grzywna, czy jakieś
    bardziej fachowe określenie? Bo kara pieniężna, to może być nawet jak mama
    umówi się z dzieckiem, że za każde brzydkie słowo złotówkę do skarbonki
    odkłada:P

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 13. Data: 2006-02-16 13:48:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Akulka wrote:

    > E tam, po prostu nie miałam szczęścia jeszcze niczego takiego dostać....
    > Może to i lepiej:P;-). Więc co jak nie kolegium - grzywna, czy jakieś
    > bardziej fachowe określenie?

    Teraz od karania to są sądy. A konkretnie wykroczeniami zajmują się sądy
    grodzkie.

    Czasy postsowieckich kolegiów ds. wykroczeń na szczęście minęły.

  • 14. Data: 2006-03-05 22:08:20
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Wystaw im słony rachunek za zarzadzanie czyjąś opuszczoną rzeczą i wezwij do zapłaty,
    w tym za dokonane ulepszenia.
    Zyskasz trochę czasu.
    A może i kasy na odchodne.
    JaC

    > No nie to nie tak, chyba Pani nie rozumie sytuacji, zamieszkiwalem lokal jako maz
    zony, m.in. lozac na jego utrzymanie
    i dokonujac ponadto ulepszen
    i na jakiej zasadzie w momencie kiedy zona opuscila lokal mam rowniez go opuscic,
    czym rozni sie ta sytuacja od sytuacji
    kiedy zamieszkiwalem
    lokal wspolnie z zona ?