  • Data: 2002-11-24 18:16:56
    Temat: pomylka grafologa
    Od: "AUran" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, przedstawie sprawe, ktora mnie spotkala. Ktoregos dnia grudnia 2001
    puka do mnie przedstawiciel lukas banku i pokazuje mi umowe podpisana moim
    nazwiskiem. nr dowodu w umowie, to dowod, ktory ukradli mi w 1999 r. jako
    drugi dokument posluzyly prawo jazdy, ktorych nigdy nie zgubilem, zreszta
    nawet nr sie nie zgadzal. napisalem oswiadczenie, ze umowy nie zawieralem
    itp itd. po jakims czasie zostalem wezwany na policje. pogadalismy, spisal
    zeznania, wzial probki pisma.
    tydzien temu dostalem nowe wezwanie, gdzie dokonano konfrontacj ze mna i
    sprzedawczynia ze sklepu, w ktorym dokonano lipnej umowy, oraz
    przedstawicielem lukas banku, ktory byl swiadkiem podpisywania tej umowy
    (panienka ze sklepu robila to 1 raz, stad jego obecnosc). oboje stwierdzili,
    ze ja to nie ta osoba, ktora w ich obecnosci zlozyla podpis na umowie i
    ktora zlozyla falszywe zaswiadczenie o zatrudnieniu. oni sobie poszli, a pan
    policjant, pokazuje mi orzeczenie grafologa z poznania, ktory stwierdza, bez
    zadnych "moze",
    " jest podobne", "nosi cechy podobienstwa" itp, ze to ja jestem autorem
    podpisow na umowie i na zaswiadczeniu. policjant mowi, ze sam jest
    zaskoczony, bo nawet dla niego sprawa jest oczywista, ze pismo nosi inne
    cechy niz moje. grafolog w podpisach na umowie, dopatrzyl sie podobienstwa w
    literach "a" i "m" ale te cechy sa wg mnie powszechne. w podpisie na
    zaswiadczeniu jako jedyna ceche wspolna podal pionowa kreske (sic).
    policjant stwierdzil, ze pierwszy raz widzi opinie, gdzie mimo wyraznych
    roznic w pismie grafolog wydaje jednoznaczna opinie. grafolog jako podpis
    porownawczy mial podpisy, ktore wykonalem przy pierwszej wizycie na
    komendzie, oraz podpisy z dokumentow o wydanie dowodu z okresu 15 lat. co
    ciekawe, grafolog, w opini, pisze, ze podpisy porownanwcze nosza cechy
    swiadomej deformacji w celu uniemozliwienia rozpoznania osoby piszacej.
    wniosek, ze 15 lat temu zaczalem deformowac podpis, aby oskubac lukas na
    1200 zl, lub w celach wiadomych tylko grafologowi.
    Policjant zlozyl sprawe do prokuratury, tak musial, wobec opini grafologa. w
    ciagu 3 dni zlozylem do prokuratury pismo z wnioskiem o powolanie innego
    grafologa i ponowne porzesluchanie i konfrontacje swiadkow ze nna w
    obecnosci prokuratora. przy zlozeniu pisma spytalem sie prokuratora, czy w
    najblizszym czasie bedzie mnie przesluchiwal. on na to, ze dla niego sprawa
    jest jasna i nie widzi takiej potrzeby ( powiedzial, to czytajac jednym
    okiem pismo zlozone przeze mnie). ta wypowiedz troche mnie zaniepokoila.
    jakie kroki prawne sugerujecie? czy potrzebuje prawnika?
    auran
    AUran
    ___
    Adam UrantówkaICQ#:154444787; SMS: (Send an SMS message to my ICQ):
    +2783142154444787
    More ways to contact me: http://wwp.icq.com/154444787; Gadu-Gadu:3337691
    ___