  • 11. Data: 2009-04-06 13:54:53
    Temat: Re: pomyłka babki na poczcie - wpłata na konto
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 15:49:42 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > błędy pani w okienku są czymś normalnym, a jak
    > się komuś to nie podoba, to do widzenia...

    Ale faktycznie coś jest nie tak -- jakby był błąd w okienku to przelew w
    ogóle by nie wyszedł (skoro weryfikuje na miejscu), a nie był na miejscu
    po 15 dniach.

    Zatem pewnie tradycyjna sprawa: poczta księguje wychodzące po wielu wielu
    dniach od złożenia zlecenia...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2009-04-06 13:55:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Tyle że to żadna porada. Przelew można zrobić również na poczcie i nie
    > można zakładać, że błędy pani w okienku są czymś normalnym, a jak się
    > komuś to nie podoba, to do widzenia...

    Przez internet jest wygodniej i wtedy rzeczywiście "liczysz na siebie".

    Można oczywiście robić przelewy na poczcie i pomyłki są wyjątkiem, ale
    co z tego? Zaproponuj teraz panu satysfakcjonujące go rozwiązanie :)

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 13. Data: 2009-04-06 13:57:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Zatem pewnie tradycyjna sprawa: poczta księguje wychodzące po wielu wielu
    > dniach od złożenia zlecenia...

    Na czymś w końcu trzeba zarabiać, tu 100 zł przez dwa tygodnie, tam 100
    zł przed drugie dwa tygodnie i trochę sie uzbiera ;)
    Choć pewnie to tylko czy aż bałagan.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 14. Data: 2009-04-06 14:40:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tyle że to żadna porada. Przelew można zrobić również na poczcie i nie
    > można zakładać, że błędy pani w okienku są czymś normalnym, a jak się
    > komuś to nie podoba, to do widzenia...

    Dobry zwyczaj, to rzucić okiem na przelew który się podpisuje po
    wydrukowaniu.

  • 15. Data: 2009-04-06 14:41:31
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 6, 3:57 pm, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Na czymś w końcu trzeba zarabiać, tu 100 zł przez dwa tygodnie, tam 100
    > zł przed drugie dwa tygodnie i trochę sie uzbiera ;)
> [...]

    Zdecydowanie balagan, chyba nie podejrzewasz poczty o celowe
    przetrzymywanie kasy, nie pakuja tego przeciez na pozycje ON tylko
    "lezy" to w jakims "niebycie" i pewnie nawet nie jest oprocentowane :)

  • 16. Data: 2009-04-06 14:55:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > wiadomości news:grd1at$i2b$2@news.onet.pl...
    >
    > Dobry zwyczaj, to rzucić okiem na przelew który się podpisuje po
    > wydrukowaniu.

    Podpisujesz coś na poczcie jak robisz przelew?

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2009-04-06 15:11:49
    Od: "Krzysztof Różański" <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mi wygląda, że będzie konieczne poniesienie dodatkowych kosztów aby udać się
    na ten koncert (koncert będzie w innym mieście - koszt dojazdu) -> 415 kc.

  • 18. Data: 2009-04-06 15:18:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysztof Różański pisze:

    > Mi wygląda, że będzie konieczne poniesienie dodatkowych kosztów aby udać się
    > na ten koncert (koncert będzie w innym mieście - koszt dojazdu) -> 415 kc.

    Jak nie masz biletu to pojedziesz na koncert :) ? To będzie ewidentne
    przyczynienie się do szkody w 100%.

    Jeszcze powiedz, że zespół w Polsce już nie występuje i trzeba jechać na
    koncert na hawajach :)a co tam niech poczta płaci. Wątpię.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 19. Data: 2009-04-06 16:13:37
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    > Powiedz jak nakłoniłeś babkę żeby ci druczek wypełniła?
    > Poza tym to nie jest przepadkiem tak że wystarczy sam numer ?

    to ja wypelnilem druczek i jest on ok, mam go do dzisiaj,
    to babka napisała inaczej na poczcie zamiast przepisac
    z druczku "eventim sp. zoo" to ta napisała "E.SP"

    > A co mieli sie przyznać że to ich wina :) ?

    przyznali sie na poczcie do błędy.

    > Zapomnieć

    nazwisko kasjerki juz znam, bedzie z nia niedobrze...

    > A jaką szkodę poniosłeś, przecież z tego co rozumiem pieniądze ci oddali.

    taką że w tym czasie firma ktora czekala na pieniadze anulowala
    zamowienie, przelew trwa 3 dni, zamowienie trwa 7 dni a przez nich
    dotarło to dopiero po 15 dniach i rezerwacja przepadła.

    > a jaki koncert?

    a Depeche Mode

  • 20. Data: 2009-04-06 16:13:47
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    > A jeszcze to chciałem powiedzieć:
    > "umiesz liczyć licz na siebie" tzn. sam wypełniaj druczki.

    i tak właśnie robie