  • Data: 2007-11-30 09:53:44
    Temat: pomówienie prawdopodobnego oszusta ?
    Od: "L" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewna osoba, zresztą nieletnia oszukała mnie na allegro na kwotę 70 zł. Niby
    niewiele ale chcę dać tej osobie pewną nauczkę. Mianowicie znalazłem tę
    osobę po pewnym czasie na portalu nasza klasa. Ma tam sporo znajomych. Chce
    ich poinformować o tym jaka jest wspaniała i uczciwa. No może nie wszystkich
    odrazu

    p.s. Z ową osobą kontaktowałem się przez gg z prośbą o zwrot pieniędzy -
    zero odpowiedzi pomimo iż widzę zmiany statusów. Mam jeszcze kilka innych
    przesłanek świadczących że to ona, no ale nie jestem 100 % pewny, ponieważ
    pod tę osobę mógł np. ktoś się podszyć, (ale lekceważenie moich zapytań na
    gg wskazuje na winę). Czy to co chcę zrobić przy braku 100% pewności jest
    zgodne z prawem czy nie jest to jakieś pomówienie?

    p.s. Chcę z tego wyłączyć policję przynajmniej narazie

    pozdrawiam Krzysztof