  • 1. Data: 2004-03-08 12:24:14
    Temat: pomocy - notariusz
    Od: "magda" <m...@g...pl>

    czy w przypadku kupna nowego mieszkania od dewelopera, akt notarialny mogę
    załatwić od razu - deweloper ma KW na cały budynek a na wydzielenie
    poszczególnych trzeba czekać ok 6 mies.- czy dopiero po wydzieleniu KW na
    moje mieszkanie

  • 2. Data: 2004-03-08 12:44:51
    Temat: Re: pomocy - notariusz
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    magda wrote:
> [...]
    > mogę załatwić od razu - deweloper ma KW na cały budynek a na
    > wydzielenie poszczególnych trzeba czekać ok 6 mies.- czy dopiero po

    Mozesz od razu. W akcie mozesz zawrzec takze wniosek o wydzielenie
    lokalu do nowej k.w.

    marekz