  • 1. Data: 2006-05-09 20:05:57
    Temat: pomocy
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    kurcze napisze to od nowa prosze o pomoc.

    jest sobie mieszkanie spoldzielczo lokatorskie.
    zamieszkiwala je babcia wraz z wnuczkiem.

    babcia byla ciezko chora otrzymywala rente jakies 1tys, wnuczek alkoholik
    bez dochodow.

    od czas do czasu oplacal mieszkanie z renty babci a reszte przepijal, po
    czym w ciagu 2 lat zrobil zadluzenie na prawie 3600zl.
    mieszkanie babcia przepisala na wnuczka jeszcze przed przyjsciem pisma o
    zadluzeniu. Pozniej zostaje on wykluczony z czlonkostwa. Ja wnuczka babci
    chcac pomoc (wujkowki) splacam czesc zadluzenia u komornika. Do splacenia
    zostaje 1tysiac.
    Czy teraz wujek po splacie i tego 1tysiaca moze przepisac mieszkanie na mnie
    ?zrzec sie w formie darowizny ???samego wkladu mieszkaniowego 72%?a ja za
    28% moge wykupic to mieszkanie na wlasnosc?co dalej z tym mieszkaniem bede
    mogla robic?bede mogla je sprzedac szybciej niz po okresie 5 lat?

  • 2. Data: 2006-05-09 20:17:48
    Temat: Re: pomocy
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    a czy ten wujek bedzie musial placic jakis podatek od zrzeczenia sie ?czy
    tam przpisania wkladu ?

  • 3. Data: 2006-05-10 20:45:23
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    bartek napisał(a?):
    > kurcze napisze to od nowa prosze o pomoc.
    > [...]
    > Ja wnuczka babci

    Jakbyś się zdecydował(a) na jakąś płeć, zastosował(a) trochę
    interpunkcji i poprawnie zatytułował(a) posta, to szansa że ktoś pomoże
    byłaby nieco większa.