    From: "Jasper [ SZN ]" <4...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pomnik przyrody a dostep do niego
    Date: Sat, 15 Jan 2005 17:14:21 +0100
    Sender: 4...@p...onet.pl@aiq106.internetdsl.tpnet.pl

    Witam

    Zwracam sie do was szanowni grupowicze o porade.Otoz w mojej miejscowosci
    jest stary ,wiekowy dąb.Kiedys mozna bylo do niego spokojnie
    podejsc,obejrzec go itp,ogolnie nacieszyc oko wspanialym okazem
    zdrowia;-))ja jego korzeniu byla przybita tablicza ze jest to pomnik
    przyrody chroniony prawem ,wiec niby ok,jednak ze przez kilka lat wookolo
    debu zaczeli urzedowanie prywaciaze i zupelnie odcieto dostep do niego;-)),
    wiec sie pytam co w tekiej sytuacji robic jak naprzyklad chcialbym podejsc i
    odswierzyc wspomnienia,popatrzec sobie jak w spokoju rosnie pieknie
    drzewo;-)) ?

    PS.drzewo jest ogrodzone jak to bywa w takich tuze podobnych przypadkach
    pieknym starym lancuchem;-))

    Jasper