  • 11. Data: 2004-03-08 12:11:21
    Temat: Re: polsat,wizja,c+
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    wiadomości news:c2hnh6$1bkk$2@news2.ipartners.pl...

    > Dłużnik, jeśli już.
    >
    > A co do samej sprawy - może zawiadomienie GIODO o naruszeniu ustawy o
    > ochronie danych osobowych plus zawiadomienie prokuratury o przestępstwie
    > w postaci próby wyłudzenia?

    dłużnik - zgadza sie ;-).

    Co do prokuratury itd - myślę, że to ma sens. Dzięki.

    pozdrawiam
    t.

  • 12. Data: 2004-03-08 12:38:55
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Tomfas <t...@p...onet.pl> wrote:

    > MInęły cztery lata....
    >
    > Nale dostaje do domu od firmy Kruk list, że nie zapłaciłem za ostatni
    > miesiąc i naliczono mi odsetki w wysokości 43 złotych od sumy 57.

    Pierwsza sprawa - podnies zarzut przedawnienia. W koncu to
    swiadczenie okresowe.

    Jak sie nie odczepia zazadaj udokumentowania podstawy swiadczenia
    i wykazania ze Kruk jest to wogole strona - najpierw przeciez w prawa
    Wizji wstapila Cyfra a pozniej Kruk.

    Jesli dalej beda Cie nekac w zwiazku z jakimis nie wiadomo skad
    wyciagnietymi roszczeniami mozesz zastanowic sie nad zawiadominiem
    prokuratury i po ostatnim wyroku NSA w Lublinie rowniez GIDO [moim zdaniem
    bzdura ale wyrok choc nieprawomocny jest].

    Co by nie bylo - w sadzie nic nie osiagna ze wzgledu na pkt 1, praktyka
    takich instytcji polega na zastraszaniu, liczeniu ze ktos zaplaci "dla
    swietego spokoju" i niebezpiecznie zbliza sie do dzialan tzw. "lysych".
    Znajomy pracowal przez pwnien czas w trakcie studiow [nie mogl wtedy dostac
    pracy w kancelarii] w Certo-Inkaso i z tego co opowiadal maja tam bu*l
    nieprzecietny oraz opieraja sie glownie na zastraszeniu a nie dzialaniach
    prawnych.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl

  • 13. Data: 2004-03-08 20:55:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomfas" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    W ostatni weekend na tej grupie był wątek z którego jednoznacznie wynika,
    że w wypadku kontaktów z klientami bez zgody klienta operator nie może
    podać jego danych dalej. Więc można spróbować z tej flanki. Choć
    przypominam sobie, że chyba w umowie z cyfrą była jakaś wzmianka o
    zezwoleniu na przetwarzanie, ale nie pamiętam dokładnie zakresu.

    Ja bym napisał raz jeden jedyny do Kruka napisał pismo, że roszczenia nie
    uznajesz choćby z tego powodu, ze się przedawniło, w meritum sprawy się
    nie wdając i jeśli sobie życzą, to by wystąpili do sądu o tytuł
    wykonawczy. Jak to ktoś tu ładnie kiedyś napisał, pismo uprzejme w formie
    i obraźliwe w treści. To pismo to Twoja dobra wola w zasadzie, by chłopy
    kosztów nie ponosiły nadaremnie. Wysłał bym im to w najtańszej formie,
    więc mailem, faksem a w ostateczności napisane na poczciwej karcie
    pocztowej z życzeniami wielkanocnymi. Pozostałą korespondencję przez nich
    przesyłana możesz z powodzeniem bez zapoznania się z jej treścią szkoda
    nerwów wyrzucać.

  • 14. Data: 2004-03-10 10:24:06
    Od: "Marek Świtała" <j...@y...cy (ROT13)>

    > Co do prokuratury itd - myślę, że to ma sens. Dzięki.

    Myślę, że to zupełnie nie ma sensu. Roszczenie jest przedawnione - ale
    bynajmniej nie wygasło. Prokuratura odmówi wszczęcia.

  • 15. Data: 2004-03-10 20:01:03
    Od: "decr" <g...@n...op.pl>

    > Myślę, że to zupełnie nie ma sensu. Roszczenie jest przedawnione - ale
    > bynajmniej nie wygasło. Prokuratura odmówi wszczęcia.

    Co to oznacza ze roszczenie jest przedawnione?

    decr