  • 471. Data: 2006-07-29 20:11:11
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > Zgadza sie.
    >
    > W ziazku z czym takie zachowanie jest przestepstwem.

    W zwiazku z czym dostajemy sprzecznosc, bo ustawa zezwala a
    jednoczesnienie zezwala na uzycie broni w kazdej sytyuacji, gdzie strzal
    moze spowodowac to, co mzoe spowodowac strzał.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 472. Data: 2006-07-29 20:16:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

> [...]
    > policjanci w radiowozach. Koles wpada na stacje bezynowa przy trasie.
    > Wskakuje do srodka. Bierze zakladnikow. Zada usuniecia smiglowaca,
    > podstawienia samochodu. Policja albo spelnia zadania i dalej "sledzi
    > weza" , albo w dobrym przypadku dojezdza nasz SWAT i zaczyna sie
    > strzelanina, jak w moskiewskim teatrze. Ginie 3 zakladnikow, 1 policjant
    > a bandyta z lekka rana postrzalowa zostaje ujety.
    >
    > To taki folmowy scenariusz. Ale okazuje sie, ze najlepsze scenariusze
    > pisze samo zycie. Bo ja bym wolal wziac zakladnikow niz podjechac do
    > blokady i strzelac sie z 15-toma policjantami ;)

    w moemncie gdyby bezposrednio zmierzal do czynosci o ktorych piszesz
    (nie abstrakcyjnei, realnie) mozna go 'zdjac' zanim to zrobi, ustawa o
    policji sie klania

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 473. Data: 2006-07-29 20:17:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Zakaldam, ze jestes snajperem.

    co to ma do rzeczy?

    > Zakladam, ze wiesz co mowisz.

    wiem

    > Zakladam, ze twoja teoria jest potwierdzona praktyka.

    spytaj kameleona jak w stanach robia blokady.

    > I wtedy sie zgadzam.

    to sie ciesze.

    P.

  • 474. Data: 2006-07-29 20:18:42
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Przemek R. wrote:

    > lepsze to niz wyrok,
    >
    > w stanach tez scigaja nei widzialem na tych filmach(reality)

    to sa wyjatki, ktore najczesciej koncza sie pozniej bankructwem debili w
    mundurkach.

    tutaj masz przyklady przepisow PRAWA.

    http://pursuitwatch.org/pursuit_policies/pursuit_pol
    icies_database_project.html

    a tutaj masz przykaldowe wyroki sadowe przeciwko dzielnym debilkom

    http://pursuitwatch.org/court.htm

    Taki debilek jak Sebastian O z Chodla siedzialby dzisiaj w areszcie za
    swoj wyczyn.

    > by
    > policjant wyciagal bron i strzela l w kierowce gdy ten ucieka, nie wiem
    > po co tu pisza o usa. Inna sprawa ze za ucieczke tam grozi wiezienie.

    ale paragrafu to juz nie potrafisz podac. :-)

  • 475. Data: 2006-07-29 20:19:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Wykazales niemadra blokade.
    > Teraz wykaz, ze da sie zawsze ustawic madra blokade.

    pokazalem wyzej, nie na skrzyzopwaniu to po pierwsze a po drugier na
    calej szerokosci drogi i nie wybiegac pod kola a ewentulanie ustawic sie
    za samochodami.

    P.

  • 476. Data: 2006-07-29 20:19:29
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Przemek R. wrote:

    > w opone gdy bedzie malutka predkosc, nie w oksarzonego

    taka teoria ma fundamentalny blad polegajacy na zalozeniu ze da sie to
    wykonac precyzyjnie.

  • 477. Data: 2006-07-29 20:19:46
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

  • 478. Data: 2006-07-29 20:20:04