  • 21. Data: 2019-07-31 00:41:07
    Temat: Re: policja pomaga 3
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Ludzie umierają w różnych miejscach. Zaryzykuję, że większość w
    > szpitalach. Sądzisz, że ich likwidacja zmniejszyła by umieralność?

    zara zara, tutaj jest o tym, że kulsony nie powinni 'pomagać' leżakom,
    od tego są wyspecjalizowani ratownicy medyczni z Pogotowia Ratunkowego:)

    --
    I love love

  • 22. Data: 2019-07-31 13:00:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ludzie umierają w różnych miejscach. Zaryzykuję, że większość w
    >szpitalach. Sądzisz, że ich likwidacja zmniejszyła by umieralność?

    Do szpitala na ogol idzie sie z wlasnej woli, a nie w kajdankach.

    J.

  • 23. Data: 2019-07-31 14:30:01
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 31.07.2019 o 13:00, J.F. pisze:

    > Do szpitala na ogol idzie sie z wlasnej woli, a nie w kajdankach.

    no właśnie, kiedy w końcu ciemny l*d, czyli suweren zmieni prawo i
    zakaże kulsonom ratowania "leżaków" ?:)

    --
    I love love

  • 24. Data: 2019-07-31 21:42:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Do szpitala na ogol idzie sie z wlasnej woli, a nie w kajdankach.

    FAkt, ale może by je zlikwidować :-)

  • 25. Data: 2019-07-31 21:45:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.07.2019 o 14:30, u2 pisze:
    > no właśnie, kiedy w końcu ciemny l*d, czyli suweren zmieni prawo i
    > zakaże kulsonom ratowania "leżaków" ?:)

    Sądzisz, że ktoś z policjantów miałby o to pretensje? Gdzieś w latach
    80-tych już tak było, że Pogotowie Ratunkowe woziło leżaków, bo "upojony
    alkoholem, to też chory". O ile pamiętam, to dość szybko to zmieniono.
    Choćby przez koszty mycia karetek. Chciałbyś jechać jako pacjent po
    takim chorym?

  • 26. Data: 2019-07-31 21:54:36
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > alkoholem, to też chory". O ile pamiętam, to dość szybko to zmieniono.
    > Choćby przez koszty mycia karetek. Chciałbyś jechać jako pacjent po

    widać to jest stare PRL-owskie prawo, należy je natychmiast zmienić,
    zatrzymani przestępcy przez kulsonów również nie powinni jeździć w
    rzygowinach i syfie po leżakach, Pogotowie Ratunkowe jest od ratowania
    takich osób, a kulsony to nie lekarze:)

    --
    I love love

  • 27. Data: 2019-07-31 23:48:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.07.2019 o 21:54, u2 pisze:

    > widać to jest stare PRL-owskie prawo, należy je natychmiast zmienić,

    Nie wszystko, co stare i PRL-owskie, jest złe.

    > zatrzymani przestępcy przez kulsonów również nie powinni jeździć w
    > rzygowinach i syfie po leżakach,

    Nie jeżdżą. III klasa ma trochę inną budowę i łatwiej ją wyczyścić, niż
    karetkę.

    > Pogotowie Ratunkowe jest od ratowania
    > takich osób, a kulsony to nie lekarze:)

    Zdradzę Ci tajemnicę, że w Pogotowiu Ratunkowym też już od dawna nie ma
    lekarzy :-)