  • 21. Data: 2005-05-26 16:42:40
    Temat: Re: policja a milicja
    Od: "Ami" <g...@v...pl>

    Po przeglądnięciu materiałów pod adresem
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Milicja_Obywatelska_(PR
    L) ,
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Milicja_Obywatelska_(PR
    L)
    temat uważam za wyczerpany. dziekuje wszystkim którzy zabrali głos w celu
    pomocy.

    Pozdrawiam

    Ami

  • 22. Data: 2005-05-26 16:50:47
    Od: "Ami" <g...@v...pl>

    > Wybacz to ja decyduję na jakie posty odpisuję, a na jakie nie.

    Ty decydujesz a ja kilka razy prosiłem, wiesz co to jest prośba? A tyle
    pisałes o kulturze........!

    > Ty na moje nie musisz.

    Nie musze i nie odczuwam takiej potrzeby. Odpisuję tylko wtedy gdy dotyczą
    mojej osoby.

    > Idź do lekarza i powiedz, żeby dał ci cos na uspokojenie, bo z nerwami u
    > ciebie kiepsko.

    No widzisz, jeżeli idę do lekarza to nie po to aby dyktowac mu co i na co ma
    mi przepisać bo to on jest lekarzem a nie ja.

    Napyskowałeś sie najwiecej a najmniej, a właściwie nic nie wniosłeś.
    Znalazłem juz interesujące mnie tematy więc muszę zajac sie przeniesieniem
    ich na papier.

    Mimo wszystko pozdrawiam i życze zdrowia

    Ami

  • 23. Data: 2005-05-26 17:00:45
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 26 May 2005 13:49:07 +0200,
    Ami <g...@v...pl> screamed:

    > Tak, na moim IP nie sciągniesz nic przy pomocy google.

    I wszystkie domeny z google.com, .pl, .co.uk i podobnych tez w tej Netii
    poblokowali?

    > Kumasz?

    Proponuje zazyc troche kultrury. Niekiedy dziala cuda.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 18:58:51 user up 10623 days, 6:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    It said, "Insert disk #3," but only two will fit!

  • 24. Data: 2005-05-26 17:03:44
    Od: "Ami" <g...@v...pl>

    > I wszystkie domeny z google.com, .pl, .co.uk i podobnych tez w tej Netii
    > poblokowali?

    W tej Netii tak.

  • 25. Data: 2005-05-27 07:22:45
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 26 May 2005 19:03:44 +0200,
    Ami <g...@v...pl> screamed:

    > W tej Netii tak.

    No to: clusty, altavista, infoseek, i inne. (-:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 09:22:12 user up 10624 days, 21:17, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Just remember, no matter where you go, there you are.

  • 26. Data: 2005-05-27 07:58:58
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > In the darkest hour on Thu, 26 May 2005 19:03:44 +0200,
    > Ami <g...@v...pl> screamed:
    Netii

    > No to: clusty, altavista, infoseek, i inne. (-:

    A czemu poblokowali? Bez googli to w ogole jak bez netu :)