  • 1. Data: 2004-08-23 14:36:02
    Temat: podzial spadku - jak to zrobic?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Jako ze nie dlugo bedzie mnie to czekac mam w zwiazku z tym pare pytan.
    Otoz jest sobie spadek (dzialka + dom). Spadkobiercy sa juz wlascicielami
    tego spadku, ale teraz chcemy podzielic spadek (ziemia miedzy 4 osoby i dom
    rowniez).
    Jaka jest procedura takiego podzialu aby kazdy byl wlascicielem swojego
    kawalka ziemi i wspolwlascicielem domu. Jakie sa tego koszty ? Kto moze
    wykonac pomiary dzialek ? Czy musi to byc geodeta czy moze ktos inny? Prosze
    o wszelkie porady aby uniknac zbednych formalnosci a przede wszystkim
    zbednych kosztow.
    Adam