    From: "Pendrive" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: podszywanie pod sad
    Date: Tue, 28 Jun 2011 17:28:29 +0200

    WItam!
    Swego czasu zalozylem konto na zerznietym z allegro serwisie aukcje.fm,
    skorzystalem z ich importera aukcji, jakiez bylo moje zdumienie gdy
    zaimportowano wszystkie aukcje i bez zgody odrazu je pokracznie wystawiono w
    serwisie bez zatwierdzania o czym w genialnym importerze mowy nie bylo.
    Kwota jest znikoma bo 1,97 ale liczy sie fakt ze bylo to na granicy
    wyłudzenia, jakies zdziwienie musza miec osoby majace kilkaset aukcji na
    allegro
    i to promowanych, ktore podobnie mogly sie nacicac.
    Ale do czego zmierzam, własciciel ktory notorycznie spamuje grupy i wysyla
    mase niezamowionej informacji handlowej na maile z grup dyskusytjnych o swym
    zerznietym rzekomo chrzescijanskim serwisie zabawil sie osttanio w wzywaniem
    do zaplaty zalegajacych z rachunkami (pomijam ze fakture wystawia niegzodnie
    z terminem, nagle w okolicach kwietnia wystawil fakture za te kilka aukcji
    zaimportowanych kilka miesiecy wczesniej) .

    Dzis qu mojemu zdumieniu otrzymalem e-maila ktory sugerowal ze to sad wyslal
    mi wiadomosc, jako nadawca widnial

    S?d Rejonowy w Lublinie <p...@a...fm>

    Treść:

    Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie
    VI Wydział Cywilny
    Imię i Nazwisko (Nazwa konta)
    We współpracy z Sądem Rejonowym w Lublinie, VI Wydział Cywilny, ostateczne
    wzywamy do zapłaty w postępowaniu przedkomorniczym za zaległe nalezności.

    Niestety pomimo ostatniego wezwania do zapłaty nie odnotowano rozliczenia.
    Aby uniknąć dalszych kosztów w postępowaniu Sądu Rejonowego w Lublinie,
    blokady konta oraz pozwu o windykację proszę o wykonanie wpłaty w dniu
    dzisiejszym :

    Numer faktury : P/2440/2011
    Kwota brutto faktury : 1,97 zł
    Prosimy o dokonanie na konto bankowe : 33 2490 0005 0000 4500 4052 2116 o
    nazwie - Faktura numer : P/2440/2011 w kwocie : 1,97 zł dla Goldix Systems,
    42-200 Częstochowa, Ul.Jaracza 3 lub poprzez system płatności ON-LINE.
    Dokładne rozliczenie, specyfikacja oraz wersja faktury do druku w formacie
    PDF wraz z płatnością w systemie online dostępna pod linkiem:
    http://www.aukcje.fm/payinvoice.php?invoice=2440
    Twoje rozliczenie dostępne jest zawsze w panelu użytkownika : AUKCJE FM ->
    Moje Aukcje -> Rachunki -> Faktury | Płatności
    Prosimy o terminowe uregulowanie należności.

    UWAGA! Opłaty są automatycznie naliczane przez system opłat według
    aktualnego cennika

    Życzymy udanych transakcji,
    Goldix Systems
    AUKCJE FM
    Jeżeli uregulowałeś już rachunek, zignoruj tš wiadomość.

    <><><>><>

    i moje pytanie czy jezeli zaklada sie sprawe w e-sadzie czy przychodza takie
    powiadomienia, jezeli nie
    to czy i jakie przestepstwo ten Pan popelnil, bo na pewno postepowanie
    przedkomornicze itp praktyki
    sa zabronione przez UOKIK (ostatnio nawet czytalem ) ale głownie chodzi mi o
    to czy jest na to konkretny paragraf
    mam dosc tego spamera wysylajace srednio 2 maile w tygodniu . A nie sadze by
    podszywanie się (bo tak to wyglada) pod sąd bylo bezkarne,
    w KK znalazlem przepisy odnosnie podszywania sie pod funkcjonariusza
    publicznego ale tutaj chyba sprawa dotyczy czego innego.

    Z gory dziekuje za uwagi dotyczace uregulowania naleznosci, gdyby nie bylo
    to na granicy wyludzenia to bym to zaplacil bo zlodzejem i ni etego watek
    dotyczy.

    I mysle ze czas zaczac scigac tego Pana (skladac zawiadomienia o popelnieniu
    wykroczenia oraz pozywac na symboliczna kwote) za wysylanie spamu , zaloze
    sie ze wiekszosc grupowiczow otrzymala kiedys maila o wspanialym
    chcrzescijanskim serwisie . DLatego gorąco namiawiam innych do rozpoczecia
    reagowania na maile.

    P.