  • 11. Data: 2011-05-06 21:39:24
    Temat: Re: podstawka w samochodzie >36 kg
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-06 23:21, JK pisze:

    > Ręce opadają. Wydaje się, że należysz do tej części populacji, która nie
    > potrafi zrozumieć zdania podwójnie złożonego.
    >
    > P.S. Nie OT tylko EOT, również z mojej strony.

    Ja w kwestii formalnej - dlaczego podałeś mu siatkę centylową dla dzieci
    0-12 miesięcy, skoro jego córka ma 12 lat???

    Po drugie: wg prawidłowej siatki centylowej, 12-letnia dziewczynka może
    wazyć 30-60kg.

    Po trzecie: kto tu nie umie czytać?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-05-06 21:59:00
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-06 23:39, Liwiusz pisze:

    > Ja w kwestii formalnej - dlaczego podałeś mu
    > siatkę centylową dla dzieci 0-12 miesięcy,
    > skoro jego córka ma 12 lat???

    Doprawdy? Taką podałem? Interesujące, podany
    przeze mnie link prowadzi do formularza, który
    wyświetla odpowiednią siatkę po wpisaniu danych.

    > Po drugie: wg prawidłowej siatki centylowej,
    > 12-letnia dziewczynka może wazyć 30-60kg.

    No i? Czyżbym gdzieś napisał, że nie może?

    > Po trzecie: kto tu nie umie czytać?

    Najwyraźniej ty.

    JK

  • 13. Data: 2011-05-06 22:04:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-06 23:59, JK pisze:

    > Doprawdy? Taką podałem? Interesujące, podany przeze mnie link prowadzi
    > do formularza, który wyświetla odpowiednią siatkę po wpisaniu danych.

    > No i? Czyżbym gdzieś napisał, że nie może?

    Zastosowałem do tego wątku o jedną interpretację za dużo i wyszło mi, że:

    - autor żali się, iż ma córkę w takim wieku/wadze, że nikt nie produkuje
    dla niej fotelika
    - uznaje to za spisek / Ty uznajesz, że on uznaje to za spisek
    - Ty dajesz linka do siatki centylowej, z której rzekomo wynika, że
    córka jest poza skalą, więc brak fotelika to nie spisek producentów,
    tylko uzasadniony powód (brak dzieci w takich rozmiarach)
    - no i na koniec ja sprawdzam, że waga jest poprawna

    Za dużo myślenia :)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-05-06 22:18:53
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-07 00:04, Liwiusz pisze:

    > Zastosowałem do tego wątku o jedną
    > interpretację za dużo i wyszło mi, że:
    >
    > - autor żali się, iż ma córkę w takim
    > wieku/wadze, że nikt nie produkuje dla niej
    > fotelika

    Być może tak jest, że nikt nie produkuje. Ja
    ani słowem tego nie komentowałem.

    > - uznaje to za spisek / Ty uznajesz, że on
    > uznaje to za spisek

    Tak, a świadczy o tym to jego zdanie
    "W Polsce wszyscy chyba udają, że ich dzieci
    nie mają więcej niż 36 kg."

    > - Ty dajesz linka do siatki centylowej, z
    > której rzekomo wynika, że córka jest poza
    > skalą,

    Noo.. to już poważna nadinterpretacja.

    więc brak fotelika to nie spisek
    > producentów, tylko uzasadniony powód (brak
    > dzieci w takich rozmiarach)

    Jak wyżej.

    Ponadto wszystko co było wiadomo o dziecku po
    pierwszym poście to to, że:
    1. waży więcej niż 36 kg - czyli może ważyć
    np. 100 kg
    2. ma mniej niż 12 lat i 150 cm - jak w
    punkcie 1, można przyjąć sobie dowolne parametry

    A poza tym, w Moskwie na Placu Czerwonym
    rozdają rowery.

    JK