  • 1. Data: 2005-10-06 20:56:53
    Temat: podpis pod regulaminem
    Od: <c...@g...pl>

    witam,

    PEC spólka z o.o. miała podpisać według dekretu prezydenta miasta umowy
    indywidualne z mieszkańcami nowego osiedla. Wiązało by się to z tym że każdy
    lokator płacił by tylko za faktycznie zużyte ilości ciepła czyli na zasadzie
    UCZCIWEJ.
    Niestety "experci" zasiadający w w/w spółce wymyślili sobie jakby na
    mieszkańcach osiedla zarobić dodatkową kase a jednocześnie nie podpaść
    prezydentowi miasta. Wymyślili że umowa na dostawę ciepła zostanie podpisana
    z administratorem - TBS sp. z o.o. zaś z lokatorom rozdamy regulaminy. I tak
    zrobili. Mieszkańcom rozdali owe regulaminy i każdego prosili o potwierdzenie
    odbioru tzn. dowodem na nieświadomośc ludzi jest to że nikt nie brał tego do
    przedzytania i analizowania tylko w drzwiach podpisał na reulaminie, kopie
    dostał dla siebie.
    Perfidna spółka PEC wykorzystałą to i wszem i wobec rozpowiada że lokatorzy
    podpisując regulamin podpisali umowy cywilno prawne i muszą realizować
    postanowienia regulamionu ( m.in. koszty dodatkowe tam ujęte )
    Perfidia do tego stopnia że przed sądem przedstawili regulamin i podpis
    lokatora jako dowód wiążących strony umowy i lokator musiał zapłacić tam
    podanąkwote ( chodziło o zlaegłości )

    Czy można udowodnić im że podpisując byliśmy przekonani i przekonywani przez
    PEC iż podpisujemy odbiór regulaminu a nie zgodę na treści tam zawarte o
    umowie już nie mówiąc ?

    CZy można jakoś wycofać ten podpis który oni bezprawnie teraz wykorzystują ??

    to kolejny skandal w wykonaniu PEC sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej, spólki
    rządzonej przez lokalne PO.

  • 2. Data: 2005-10-06 21:14:58
    Temat: Re: podpis pod regulaminem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    przekonywani przez
    > PEC iż podpisujemy odbiór regulaminu a nie zgodę na treści tam

    Podpisując odbiór regulaminu podpisujesz ... odbiór regulaminu. Żadną
    miarą nie można tego traktować jako surogatu umowy. Choćby z tego
    powodu, że regulamin z reguły nie zawiera istotnych dla umowy rzeczy.

    > CZy można jakoś wycofać ten podpis który oni bezprawnie teraz
    wykorzystują ??

    A dostałeś regulamin? Jak dostałeś, to czemu mają bezprawnie go
    wykorzystywać. no chyba, że będą twierdzić, że podpisałeś umowę.

    > to kolejny skandal w wykonaniu PEC sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej,
    spółki
    > rządzonej przez lokalne PO.

    Ja tu nie widzę żadnego skandalu. Może na razie rozdali nowe
    regulaminy, a podpisaniem umów zajmą się za jakiś czas. Wbrew pozorom
    to spora operacja z logistycznego punktu widzenia. Nie przyszło Ci to
    do głowy?