  • 1. Data: 2008-11-30 16:01:14
    Temat: podgląd na sąsiednią posesję...
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Mój kolega ma "ciekawych" sąsiadów, ludzie nie z tej ziemi, sprawy sądowe
    które miał z nimi są liczne typu: założył kostkę brukową bez zawiadomienia
    urzędu, posiada wózek widłowy ale nie ma uprawnień itd..... dzisiaj dzwonił
    do mnie z nową wiadomością: sąsiedzi założyli na swoim budynku stojącym w
    granicy z działką kolegi kamery skierowane na jego posesje. Tak się
    zastanawiam czy takie postępowanie jest dozwolone prawem? Budynek jest ich
    ale prywatność kolegi...... Co o tym sądzicie?

  • 2. Data: 2008-11-30 18:27:45
    Temat: Re: podgląd na sąsiednią posesję...
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    ich
    > ale prywatność kolegi...... Co o tym sądzicie?

    niech kolega zacznie walczyc z nimi ich sposobem. Niech zacznie od zalozenia
    2 kamer oraz zlozenia zawiadomienia o "powiadomieniu organow scigania o
    niepopelnionym przestepstwie" bho wozek widlowy moge miec i nie musze miec
    na to uprawnien.

    Tak samo moge miec auto, ciezarowke i motor i na zaden nie miec PJ.
    Wykroczenie popelnie dopiero jadac czyms takim jako kierowca.

    Icek

    PS Racja zawsze jest gdzies w polowie. Czym on podpadl ?

  • 3. Data: 2008-11-30 18:37:23
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

> [...]
    >

    > Icek
    >
    > PS Racja zawsze jest gdzies w polowie. Czym on podpadl ?

    Chyba tym że kilka lat temu kupił działkę na która i oni mieli chętkę.....
    ale sąsiedzi straszni, pieniacze zawodowi !

  • 4. Data: 2008-11-30 19:44:51
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Chyba tym że kilka lat temu kupił działkę na która i oni mieli chętkę.....
    > ale sąsiedzi straszni, pieniacze zawodowi !

    na takich nie ma innego sposobu jak stosowac ich metody. Sukces
    gwarantowany.

    Icek

  • 5. Data: 2008-11-30 19:55:34
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "J.S" <r...@g...pl> wrote
> [...]
    > zastanawiam czy takie postępowanie jest dozwolone prawem? Budynek jest
    > ich ale prywatność kolegi...... Co o tym sądzicie?

    IMO zależy czy jest to urządzenie specjalne, tzn. czy umożliwia uzyskiwanie
    informacji, których bez tego urządzenia by nie dostrzegli (gołym okiem).

  • 6. Data: 2008-11-30 23:03:00
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 30 Lis, 17:01, "J.S" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > zastanawiam czy takie postępowanie jest dozwolone prawem?  Budynek jest ich
    > ale prywatność kolegi...... Co o tym sądzicie?

    skoro na granicy to wytyczyc linie kamery i na jej predluzeniu
    postawic wielkiego penisa. Ale tak ze bedzie go widziec tylko kamera
    czyli wlozyc do skrzynki otwartej z jednej strony.

  • 7. Data: 2008-12-01 11:55:38
    Od: Azja <s...@w...pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > skoro na granicy to wytyczyc linie kamery i na jej predluzeniu
    > postawic wielkiego penisa. Ale tak ze bedzie go widziec tylko kamera
    > czyli wlozyc do skrzynki otwartej z jednej strony.

    Albo ustawić wskaźnik laserowy skierowany dokładnie w obiektyw. Dużo
    nie zobaczą :)

    --
    Azja

  • 8. Data: 2008-12-01 12:23:57
    Temat: Re: podgl?d na s?siedni? posesje...
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Icek wrote:
> [...]
    >
    > Tak samo moge miec auto, ciezarowke i motor i na zaden nie miec PJ.
    > Wykroczenie popelnie dopiero jadac czyms takim jako kierowca.

    Chyba jeszcze do tego musi byc warunek ze po drogach publicznych - po
    dzialce mozesz jezdzic i bez prawka. Jesli sie myle to prosze mnie poprawic.

    > Icek
    >
    > PS Racja zawsze jest gdzies w polowie. Czym on podpadl ?

    Zazwyczaj wystarczy ze "jest" - to kwestia poj... sasiadow, a mnie
    kwestia podpadania.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 9. Data: 2008-12-01 13:04:24
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Właściwie to wystarczy ostro świecącą lampę i automatyczna przysłona ściemni wszystko
    inne, tyle że trochę prądu szkoda.
    Byłby numer, jakby sąsiedzi z tak oświetlanej posesji złożyli skargę na niedozwoloną
    immisję ;-)
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2008-12-01 16:23:13
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 1 Gru, 12:55, Azja
    <s...@w...pl> wrote:

    > Albo ustawić wskaźnik laserowy skierowany dokładnie w obiektyw. Dużo
    > nie zobaczą :)

    to moze zrobic jakas prezentacje na kompie, podpiac rzutnik i
    wyswietlac na ich elewacji przez kilka nocy ;)

    np. inormacje co gdzie zglosili, cos o kamerach - ladnie pokazac je
    strzalka itp.. :) :)

    oczywiscie nie mozna zapomniec o podziekowaniu za troske o
    przestrzeganie prawa w okolicy ;)

    WS