    From: "magi" <m...@w...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: podatek za użytkownanie gruntu
    Date: Fri, 31 Mar 2006 22:22:15 +0200
    Sender: a...@m...tvsat364.lodz.pl

    Mam pytanie dziś upływa termin płatności podatku za wieczyste użytkowanie
    gruntu. Mieszkanie a co za tym idzie i grunt pod nim należy, a raczej
    należał do mamy która 15 marca zmarła. Wiem, że można było starać sie o
    częsciowe umorzenie, gdy przychod na członka rodziny nie przekracza 1000 zł.
    W mieszkaniu mamy jest zameldowana jeszcze siostra, ja mieszkam osobno. Nie
    było jeszcze sprawy spadkowej. Dziś z siostra próbowałyśmy napisac jakies
    podanie o umorzenie czesci gdyz siostra zarabia 600 zł i nie stac ją na
    taką kwote, ale powiedziano nam że tylko właściciel mieszkania może się
    starać. Skoro my nic nie możemy to czy mamy płacić za mamę ten podatek.
    Teoretycznie przeciez ja wcale nei musiałam wiedziec czy takie coś sie
    płaci, ja tego nie płace, mogę myslec ze mama juz to opłaciła czy mogą
    naliczać odsetki karne jak napisali w wezwaniu i komu?

    pozdrawiam
    magi