    From: "free" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: poczta-zlodziej
    Date: Tue, 4 Feb 2003 21:41:53 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@dial-2270.walbrzych.dialog.net.pl

    Wysłalem polecony z zawartoscia warta 200,- i ktos otworzyl koperte i ukradl
    zawartosc, potem zakleil i poszlo do odbiorcy.Moja poczte mozna wykluczyc na
    90% bo wysylam regularnie takie same przesylki i nigdy nie bylo problemow,
    za to mogla tu zawinic poczta w Piekarach Sl.lub ktos p[o drodze.
    Zgloszenie sie do naczelnika oczywiscie nic nie dalo nadmienie, ze przy
    odbiorze klej na kopercie byl jeszcze mokry.
    Oczywiscie wiem ze nie mozna z tym nic zrobic, chociaz ja nacjodzilbym taka
    poczte codziennie przez dlugi czas i robil raban.
    Sprawdzona metode-podzialalo jak listonosz ukradl cd z przesylki i pewnie
    opchnal, a potem przylecial blady i wystraszony do domu i dal 50,-

    ps.Nstepnym razem wysle cos wartosciowego i uzyje farby do uv i jak ktos
    bedzie mial paluchy wypackane to szybko je straci.