  • 1. Data: 2012-06-18 12:26:38
    Temat: płatny content
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Ktoś tu w ogóle coś czai jeśli chodzi o wyzwoloną europę?
    jeśli na swojej stronie zamieszczę treści, za których używanie trzeba będzie
    płacić, ale tak, że ja jako autor strony przekazuję tylko kontakty między
    kupującym a sprzedającym, sam nie uczestniczę w przelewie gotówki, to czy ci
    pedofilscy wykolejeńce mogą mnie wsadzić za coś do więzienia?

  • 2. Data: 2012-06-18 14:07:00
    Temat: Re: płatny content
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 18.06.2012 12:26, identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > kontakty między kupującym a sprzedającym, sam nie uczestniczę w
    > przelewie gotówki, to czy ci pedofilscy wykolejeńce mogą mnie wsadzić za

    W zależności od okoliczności - tak albo nie.

    p. m.

  • 3. Data: 2012-06-18 14:23:35
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > W zależności od okoliczności - tak albo nie.

    to może jakieś przykłady kiedy co?