  • Data: 2002-10-22 15:24:50
    Temat: płatne parkingi w centrum wrocławia??
    Od: monisien <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jak to jest z nimi?
    trzeba placic, czy nie?
    teoretycznie niby tak, bo jest tabliczka, jest pan co kasuje bilety i
    jest tez pan, co sprawdza, czy sa bilety za szyba, a jak nie to pisze
    mandat...
    kiedys wyczytalam gdzies, ze tak na prawde, to nie ma zadnej podstawy
    prawnej do zbierania takich oplat. nie wiem dokladnie, o co chodzilo...
    ale wniosek byl taki, ze nie nalezy placic, tylko sie zbuntowac, bo to
    jest niezgodne z prawem.
    no wiec jest czy nie jest?
    bo nie wiem, czy mam placic, czy nie?
    :OD