  • 11. Data: 2004-06-21 19:37:44
    Temat: Re: pilna sprawa (pomocy bo niewiem co robić)
    Od: "aphex" <a...@t...pl>

    no to mam pojechać tam niewiadomo po co ?
    może po to by mnie osądzili bo niema kogo ?
    jestem świadkiem, ale kurwa świadkiem czego ?
    tego że zgubiłem dowód i ktoś go wykorzystał do swoich interesów.
    Jutro zadzwonie tam ale napewno tam niepojade, bo mam egzaminy i niemam
    kasy, nażre się tabletek i bede chory z resztą już łyknełem 4 hydroxyzyny i
    pół alprazolamu
    a zwolnienie lekarskie leży w kuchni.
    Pozatym jestem zaburzony psychicznie, od 7 lat lecze się na kilka zaburzeń
    psychicznych (to akurat prawda).

    Lubie policję ale to niemoże być w nieskonczonosc.
    Jeszcze bedzie jak w filmie "Symetria" coś się jakoś tak złozy i popierdoli,
    dostane 3 lata i się powieszę w celi.

    ps. W końcu marzyłem niedawno o śmierci.
    Jak tu się spokojnie uczyć jak niewiadomo co będzie jutro...

  • 12. Data: 2004-06-21 19:50:17
    Od: "aphex" <a...@t...pl>

    z tego co pamiętam na zeznaniu to mają sprawcę
    ale na co im ja

  • 13. Data: 2004-06-22 15:57:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "aphex" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > z tego co pamiętam na zeznaniu to mają sprawcę
    > ale na co im ja

    Cobyś zeznał, ze Ci zginęło. Inaczej sad może mieć wątpliwość, ze może im
    pożyczyłeś. Wiem, ze głupie, ale inaczej się tego zrobić nie da.

  • 14. Data: 2004-06-22 16:35:41
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > no to mam pojechać tam niewiadomo po co ?
    > może po to by mnie osądzili bo niema kogo ?
    > jestem świadkiem, ale kurwa świadkiem czego ?

    Sam sie podstawiles. Zglosiles zagubienie dowodu ponad rok po fakcie. Dla
    sadu jestes bardzo prawdopodobnym sprawca.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt