  • 1. Data: 2006-05-08 19:13:41
    Temat: pełnomocnictwo
    Od: "usus" <u...@a...pl>

    Witam,

    Chciałbym zapytac się, co konkretnie znaczy zwrot "pełnomocnik upoważniony jest
    do poddania rygorowi egzekucji co do obowiązku wydania nieruchomości" w
    następującym kontekście:

    "Pelnomocnik w zwiazku z pelnomocnitwem upowazniony jest do prowadzenia
    negocjacji, podpisywania aktow notarialnych [...] wydania przedmiotu w
    posiadanie, **poddania rygorowi egzekucji co do obowiazku wydania
    nieruchomosci** [...]", kiedy to Pani X udziela Pani Y (swojej siostrze)
    pełnomocnictwa do pozbycia się swoich udziałów w majątku (nieruchomości) według
    własnego uznania, co do ceny, warunków.

    Serdeczne pozdrowienia,
    mariusz

  • 2. Data: 2006-05-09 10:28:36
    Temat: Re: pełnomocnictwo
    Od: u...@a...pl

> [...]
    > nieruchomosci** [...]", kiedy to Pani X udziela Pani Y (swojej siostrze)
    > pełnomocnictwa do pozbycia się swoich udziałów w majątku (nieruchomości)

    To ja jeszcze raz, doprecyzowując: Czy chodzić tu może o poddanie się egzekucji,
    czy o poddanie do egzekucji?