  • 151. Data: 2004-05-17 22:21:50
    Temat: Re: pederasci
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 17. maja 2004 22:06 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:

    > A przecież wszystko, co nienaturalne, jest 'be' ;-P
    > Każdy Twój argument może być wykorzystany przeciwko Tobie ;-P

    Dobrze, że mam prawo milczeć. A milczenie ogólnie jest naturalne, bo gdy się
    milczy, milczy, milczy, to apetyt rośnie wilczy...

    Z drugiej strony -- mam nadwagę, nie mogę milczeć, bo się objem znów za
    bardzo :)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 152. Data: 2004-05-17 22:26:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan Alder wrote:

    > Dobrze, że mam prawo milczeć. A milczenie ogólnie jest naturalne, bo gdy się
    > milczy, milczy, milczy, to apetyt rośnie wilczy...

    No - zdecydowanie!

    Popatrz na świat przyrody (czyli naturę): jaki procent zaludniających
    Ziemię stworzeń jest w stanie mówić? O pisaniu już nie wspomnę...

    Ergo: mowa, a zwłaszcza słowo pisane, jest wybitnie nienaturalna oraz
    nienormalna i jako taka w TV nie powinna występować ;-P

  • 153. Data: 2004-05-18 05:36:14
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Niewiele wiesz dziecko o męzczyznach. Widac, ze znasz glównie chloptasiów.

    Uważaj, staruszku, bo nigdy nie wiadomo kogo atakujesz - metryki mi na
    szczęście nie oglądałeś :) Ale uznajmy, że rzeczywiście - jestem młodą,
    niedoświadczoną kobietą :D
    Po drugie - znajomość piktogramów czasami się przydaje.
    Po trzecie - podgryzanie w dyskusji zarowno na prawo jak i na lewo sprawia,
    że zaczynam się zastanawiać czy dyskutujesz bo masz jakieś przekonania czy
    dlatego, że lubisz się poszarpać.

    Monika

  • 154. Data: 2004-05-18 05:39:06
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Niewiele wiesz dziecko o męzczyznach. Widac, ze znasz glównie chloptasiów.

    BTW to jest grupa o prawie, a nie grupa "co dziecko Idiom wie o
    mężczyznach". Nie zauważyłeś? Znikaj z tym na grupe pl.sod.dzieci-starsze :D

    Monika (szczerze ubawiona wybiórczym traktowaniem zasad przez niektórych)

  • 155. Data: 2004-05-18 07:50:58
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > Chyba rozumiem, dlaczego Leszka trafił szlag kiedy z Tobą dyskutował.

    A tam, od razu szlag;)) Jestem niezniszczalny.
    Z pedalstwem jest jak z alkoholizmem. Jeden i drugi uważają, że są w swoim
    "sporcie" jak najbardziej normalni. A A.L i tak nie przekonasz.Stare
    eskimoskie przysłowie mówi: "nie dyskutuj z idiota bo inni mogą nie zauważyć
    różnicy" ;)

    Pozdr
    Leszek

  • 156. Data: 2004-05-18 07:54:02
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:c8b2ir$gl6$1@news2.ipartners.pl...

    > ja po prostu nie cierpie, jak ktoś mi chce narzucac swoje poglądy. I pod
    > przykrywką zasad moralnych chce mi własna nienawisc wpoic.

    Zauważ, że ciebie popaprańcu większość grupowiczów nie cierpi:)

  • 157. Data: 2004-05-18 07:56:03
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Ale nie sadze bys to zrobil, jestes typowym pieniaczem. Wiec marny twój
    los.
    > Jak tylko admin ci z powrotem usenet przywróci po odcieciu.

    Pędź popaprańcze.

  • 158. Data: 2004-05-18 07:59:14
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > A moze z ta offtopiczna dyskusja idcie na pl.soc.seks ? Nie zauwazyliscie,
    > ze ta grupa traktuje o PRAWIE ?

    Więc co tu jeszcze popaprańcze robisz???

  • 159. Data: 2004-05-18 09:17:31
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : A jakby tak pan jakis z owieczka sie zaczal calowac? Skoro chlopak z
    : dziewczyna moze i pan z panem to i pan z owieczka by chcial tez! I ja i tu
    : problemu nie widze. Swietny tok rozumowania po prostu.
    :
    : Brawo tolerancja, moze warto sie wczytac i zrozumiec ze tolerancja to
    : praktycznie to samo co ignorancja, slowem robta co chceta.
    :

    ja nic zlego w tym nie widze.

    : Tylko nie placzta jak sie wam to wszystko na leb zawali.
    :

    mozesz roziwnac?

    P.

  • 160. Data: 2004-05-18 17:07:13
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > eskimoskie przysłowie mówi: "nie dyskutuj z idiota bo inni mogą nie
    zauważyć
    > różnicy"

    Totez nikt juz z toba nie dyskutuje. Tylko zglasza do abuse. Skad wyszedles
    po dobowej kwarantannie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt