    From: "Mariusz" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: paszport zamiast dowodu - podpisanie umowy w elektrowni
    Date: Sat, 12 Apr 2008 14:26:09 +0100

    Witam.
    Od wielu lat przebywam za granica. Przed wyjazdem wymeldowalem sie i jako pobyt staly
    podalem Iralndie.
    Od pewnego czasu mam czasowy meldunek w Polsce ale caly czas przebywam poza granicami
    kraju.

    Dowod osobisty mam juz niewazny/ ksiazeczkowy/ i nie wyrabialem nowego bo nie mam
    obowiazku jego posiadania.
    W Polsce mam ustanowionego notarialnie pelnomocnika ktory reprezentuje mnie przed
    urzedami- jak do tej pory bezproblemowo.
    Poniewaz buduje z zona dom poprosilismy pelnomocnika o zawarcie z elektrownia umowy o
    podlaczenie energii elektrycznej.
    Pracwnik elektrowni odmowil podpisania umowy poniewaz pelnomocnik nie przedlozyl
    MOJEGO dowodu osobistego.

    Czy pracownik elektrowni ma wogole prawo rzadac dokumentu ktory nie nalezy do mojego
    pelnomocnika?
    Czy jesli stawie sie osobiscie w elektrowni moge legitymowac sie paszportem?

    pozdrawiam