  • 71. Data: 2006-08-27 08:12:51
    Temat: Re: pasażerowie pijanych kierowców do pierdla !!??
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Nie mieszkasz w starożytnym Rzymie.

    moglbys wskazac przepisy z kk ktore karza dana osobe za cos w wyniku
    czego nie ponosi szkody osoba trzecia ?

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 72. Data: 2006-08-27 09:29:49
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 27.08.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    \
    pl> napisal/a:

    > dobrze ze przedluzasz bieg przedawnienia, narazie nie mam czasu zajmowac
    > sie .....

    Nie wierzę że się kiedykolwiek doczekam. Jesteś zwykłym szczylem odważnym
    zza klawiatury. Leszczu.

    --
    Piotrek
    [...] Czytanie prla to jak paranoja na zamowienie [...]

  • 73. Data: 2006-08-27 19:03:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Piotrek Roczniak napisał(a):
    > Dnia 27.08.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    \

    > Nie wierzę że się kiedykolwiek doczekam. Jesteś zwykłym szczylem odważnym
    > zza klawiatury. Leszczu.

    sie zdziwisz

  • 74. Data: 2006-08-27 19:39:49
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" <p...@r...net> napisał w wiadomości
    lin.pl...

    > Przemek to rasowy trol. On nie myśli. ON ZAWSZE MA RACJĘ.
    > Z takimi jak on się nie dyskutuje. Ich się karmi i tarza po glebie ze

    Aleś wymyślił. Nobla za to nie dostaniesz.
    Cała prawda p Przemusiu Rokickim znana jest "od lat".
    To zwykły przygłup i dyskusja z nim jest tak samo elegancka jak sranie na dywan
    ;))))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 75. Data: 2006-08-28 03:05:24
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > moglbys wskazac przepisy z kk ktore karza dana osobe za cos w wyniku czego
    > nie ponosi szkody osoba trzecia ?

    Art 202 par 3. Bzyknij psa i zrob zdjecie ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 76. Data: 2006-08-28 05:48:47
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 27.08.2006 Nostradamus <l...@p...fn> napisal/a:

    [...]

    > Aleś wymyślił. Nobla za to nie dostaniesz.
    > Cała prawda p Przemusiu Rokickim znana jest "od lat".
    > To zwykły przygłup i dyskusja z nim jest tak samo elegancka jak sranie na dywan
    > ;))))

    Wiem, wiem. Obiecał mi pozew za pokazanie jego pryszczatej facjaty na niusach.
    Ze dwa lata temu to już chyba było.
    Co jakiś czas mu przypominam w nadziei że jednak będzie trochę śmiechu.

  • 77. Data: 2006-08-28 05:50:47
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 27.08.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta\
    .pl> napisal/a:

    [...]

    > sie zdziwisz

    Kiedy?!!!! Masz do załatwienia kolejną enigmatyczną SPRAWĘ?
    Jesteś żałosny.

  • 78. Data: 2006-08-28 10:03:20
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Tja.. i w ten sposób mój szwagier siedzi w domu z połamaną szczęką,
    > a goście którzy go pobili kilka dni później pobili też jakiegoś
    > dziadka i odgrażają się paru następnym...

    Czemu ich prokurator nie posadzi do rozprawy o pobicie?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 79. Data: 2006-08-28 10:22:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Nostradamus napisał(a):
> [...]
    > Cała prawda p Przemusiu Rokickim znana jest "od lat".
    > To zwykły przygłup i dyskusja z nim jest tak samo elegancka jak sranie

    trafil swoj na swego

  • 80. Data: 2006-08-28 10:24:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tiger napisał(a):

    > Art 202 par 3. Bzyknij psa i zrob zdjecie ;-)

    no wiesz.. tutaj poszkodowanym jest zwierzak :)

    P.