  • From: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: parkowanie bez oplaty za granica
    Date: Tue, 13 Nov 2007 23:31:02 +0100

    Witam,

    w sumie nie pamietam czy zaplacilem te 12 Euro kary, czy nie
    (nie jestem tego teraz w stanie sprawdzic),
    a tutaj po ponad 2 latach przychodzi wezwanie do zaplaty
    od polskiej firmy windykacyjnej reprezentujacej belgijskiego nadzorce
    parkingow,
    za przekroczenie czasu parkowania.
    Naliczone odsetki, jakies oplaty dodatkowe i koszt wysylki
    wezwania w kwocie ok. 50 zl. (sic!!!). Razem ze 140 zl.

    Po jakim czasie, i czy w ogole taka oplata sie przedawnia jesli
    nie bylo wczesniej zadnych monitow? Czy obowiazuje prawo
    polskie, czy belgijskie?

    Co z tym zrobic? Zaplacic? Dodam, ze korespondencja
    nadeszla listem zwyklym pod adres mojego zamieszkania
    ale NIE zameldowania.

    pzdr., Jacek