  • 1. Data: 2011-06-23 22:02:25
    Temat: park miejski : droga publiczna vs strefa zamieszkania
    Od: valdoozz <v...@o...pl>

    Witam ,

    Ten post jest nawiązaniem do mojego postu z 19-06-11 mandat za spożycie
    piwka w parku.

    Szukam w sieci i trudno mi ustalić, do jakiej strefy ruchu należy park
    miejski i czy należy do miejsca dostępnego dla ruchu pojazdów ogólnie a
    w szczególności niemiechanicznych takich jak rower?

    Czy jazda na rowerze po użyciu alkoholu w parku miejskim kwalifikuje się
    jako wykroczenie zgodnie z Art. 87 § 2

    Art. 87 § 2. (96) Kto, znajdując się w stanie po użyciu alkoholu lub
    podobnie działającego środka, prowadzi na drodze publicznej lub w
    strefie zamieszkania inny pojazd niż określony w § 1 (czyli innych niż
    mechanicznych t.j. np. rower), podlega karze aresztu do 14 dni albo grzywny.

    Dodatkowo Art. 87 § 3. (97) W razie popełnienia wykroczenia określonego
    w § 1 lub 2 orzeka się zakaz prowadzenia pojazdów.

    Innymi słowy czy park miejski kwalifikuje się jako droga publiczna, a
    może strefa zamieszkania?

    Czy policjanci mieli rację zarzucając jazdę na rowerze po użyciu
    alkoholu w parku miejskim?

    Nadmienię, że park o którym mowa, nie ma dedykowanych ścieżek rowerowych.

  • 2. Data: 2011-06-27 07:07:22
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "valdoozz" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w parku miejskim?
    >
    > Nadmienię, że park o którym mowa, nie ma dedykowanych ścieżek rowerowych.

    a moze wogole w takim parku jest zakaz ruchu wszelkich pojazdow?

  • 3. Data: 2011-06-27 07:46:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.06.2011 09:07, Misiek pisze:
    > a moze wogole

    Kim są te mityczne wogóle? Bardzo dużo o nich się gugla, ciągle ktoś o
    nich pisze to tu to tam. A niestety nie umiem ich namierzyć. To jakieś
    pluszowe zwierzaki?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2011-06-27 10:25:33
    Od: valdoozz <v...@o...pl>

    W dniu 2011-06-27 09:07, Misiek pisze:

    > Użytkownik "valdoozz" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a moze wogole w takim parku jest zakaz ruchu wszelkich pojazdow?

    No nie do końca. Park rządzi się własnymi przepisami odnośnie ruchu
    pojazdów i wszelkimi innymi np. dokarmianie ptactwa, etc. Jeśli się nie
    mylę u nas odpowiada za to Wydział Środowiska, Rolnictwa i Gospodarki
    Komunalnej. Nie mam 100% pewności.

  • 5. Data: 2011-06-27 12:54:01
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 09:46:51 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Kim są te mityczne wogóle? Bardzo dużo o nich się gugla, ciągle ktoś o
    > nich pisze to tu to tam. A niestety nie umiem ich namierzyć. To jakieś
    > pluszowe zwierzaki?

    w ogóle to byś skończył pleść bzdury ;P

    PS - jak można PLEŚĆ bzdury? ;))))

  • 6. Data: 2011-06-27 14:11:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/27/2011 2:46 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Kim są te mityczne wogóle?
    tym samym co zwłaszcze, chociaż inny gatunek.

  • 7. Data: 2011-06-28 06:03:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.06.2011 16:11, witek pisze:
    > tym samym co zwłaszcze, chociaż inny gatunek.

    Chodzi ci o to, że wogóle się różnią od zwłaszcza tym, że wogóle są całe
    owłosione, a zwłaszcza na pysku?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek