  • 61. Data: 2020-11-03 23:42:23
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-03, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tak, czy siak to, że ktoś jest z czego niezadowolony i chce to
    > zamanifestować, to nie powód do tego, by utrudniać innym ludziom życie.
    > Bo 10 "położy uszy po sobie", a 11 uzna, że nie i tyle. Po to te
    > demonstracje stara się właśnie ochraniać Policja, by organizować
    > objazdy, pilnować, by ludzie sobie do gardeł nie skakali.

    Zależy od skali. Jak jest naprawdę duża to żadne objazdy nie pomogą. Mi
    się do końca nie podobałoby jakby jakaś mała grupka łaziła w kółko po
    pasach, ale jeśli to by było bardziej masowe to jest MZ ok. Bo to też
    nie jest przecież tak, że da się nie utrudniać, a do manifestacji też
    się ma prawo. Mam nie bronić tego co uważam za ważne z powodu narażenia
    JF na niedogodność nieposiadania paprykarza? Nie należy strzelać do
    bandytów w nocy, bo hałas budzi śpiących?

    --
    Marcin

  • 62. Data: 2020-11-04 00:18:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To efekt tego, że wcześniej blokowały skrzyżowania i zostały dzięki temu
    > zauważone i poważnie potraktowane.

    Szczerzę wątpię. To wyłącznie efekt skali protestów.

    > Marsze to blokowanie całych miast a nie pasów:P

    Tak, bo inaczej się nie da. A przy pasach, szczególnie jeśli tylko
    kilka-kilkanaście to jakieś takie wyłuskiwanie i potem masz opinie, że
    to na złość. A jak stoi pół miasta bo tyle luda wylazło to trudno to
    nazwać złośliwością.

    > Albo popracować, albo mieć w rodzinie. Odbiedy rzecznika posłuchać - a

    Rzecznika lepiej nie, bo to często są ludzie inteligentni i równie częto
    na wskroś cyniczni.

    > pomyśl, że wybrali najbardziej wyszczekanego. Albo po prostu mieć do
    > czynienia z takimi - choć w sumie wystarczy prasę poczytać. Albo
    > poczytać grupowego kulsona i jego powalone wypowiedzi, w których na
    > zmianę zaprzecza sam sobie i zdrowemu rozsądkowi - a pomyśl, że to
    > poniekąd ich elita:(

    Nie dam się wciągnąć :)

    > Spadło bo weekend. Żeby można mówić o fizycznej możliwości związku to
    > należy poczekać do piątku. Będzie rosło - z marszami czy bez - po prostu
    > gówno wpadło w wentylator.

    19k dziś.

    --
    Marcin

  • 63. Data: 2020-11-04 06:48:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Szczerzę wątpię. To wyłącznie efekt skali protestów.

    Myślisz, że jakby się 100 tysi zebrało w lesie kabackim to też policja
    by po gaciach srała i obstawała kurnik kaczelnika> A czemu wszelaki
    maratony odbywają się w miastach a nie w puszczy kampinoskiej? Dlaczego
    górnicy ustawiają się zawsze w warszawie a nie na polu pod sosnowcem?
    Dlaczego procesje nie odbywają się na łąkach?

    > Tak, bo inaczej się nie da.

    Da się - można się zebrać na przykład na błoniach wilanowskich. Dojazd
    prawie metrem. Albo w lesie kabackim - to to już w ogóle nad stacją
    metra praktycznie.

    > A przy pasach, szczególnie jeśli tylko
    > kilka-kilkanaście to jakieś takie wyłuskiwanie i potem masz opinie, że
    > to na złość. A jak stoi pół miasta bo tyle luda wylazło to trudno to
    > nazwać złośliwością.

    A tvpis widział?

    > Rzecznika lepiej nie, bo to często są ludzie inteligentni i równie częto
    > na wskroś cyniczni.

    Jeśli ciarka jest ponadprzeciętnie inteligentny, to kaczor ma piękną
    klawiaturę a nie gruz w gębie;) Wrzucałem kiedyś rzeczniczkę (chyba
    olszyńską) co ją dziennikarka pytała czemu nie reagują na samochody
    zaparkowane przed skrzyżowaniem, że nie da się minąć. Wiesz co ta
    idiotka odpowiedziała - że należą się mandaty tym, co ich po ciągłej
    omijają. No i sam powiedz - nie pierdolnięta? A skoro rzeczniczka to
    wzieli nie brzydką, ale chyba gdzieś w w wymaganiach było, ze jednak nie
    idiotka? Więc dalej twierdzę, że albo z jakiegoś powodu preferują
    kretynów przy naborze, albo służba uszkadza ich psychicznie i zamiast na
    wcześniejszą emkę powinni iść na rentę.

    > 19k dziś.

    Będzie rosło - zresztą te dane już dawno przestały być reprezentatywne.

    --
    Shrek

  • 64. Data: 2020-11-04 08:23:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Nov 2020 06:48:15 +0100, Shrek napisał(a):

    > Myślisz, że jakby się 100 tysi zebrało w lesie kabackim to też policja
    > by po gaciach srała i obstawała kurnik kaczelnika> A czemu wszelaki
    > maratony odbywają się w miastach a nie w puszczy kampinoskiej?

    Bo wladze miasta chca miec ... igrzyska ?

    > Dlaczego
    > górnicy ustawiają się zawsze w warszawie a nie na polu pod sosnowcem?

    Bo zło mieszka w Warszawie :-)

    > Dlaczego procesje nie odbywają się na łąkach?

    Bo bloto na łace ?

> [...]
    > idiotka odpowiedziała - że należą się mandaty tym, co ich po ciągłej
    > omijają. No i sam powiedz - nie pierdolnięta?

    No ale dobrze mowi - taki przepis, ze nie daje wyjatkow.

    J.

  • 65. Data: 2020-11-04 08:38:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A Wy, Olin, to miewacie orgazmy?
    Za której władzy ostatnio mieliście??
    Kapitalizm - no rozumita Towarzyszu - płacisz i masz.

    -----

  • 66. Data: 2020-11-04 09:19:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mama na myśli tamtego specjalistę z P0 od celnego kopa twardym butem w głowę.

    -----

  • 67. Data: 2020-11-04 09:22:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rowerowe też?

    -----

  • 68. Data: 2020-11-04 14:45:06
    Od: Kviat

    > No i doszedłeś do sedna. Chwila była wyjątkowa i trzeba brać pod uwagę
    > wyjątkowe środki. Tego nie da się z za monitora rozkminić. Trzeba by
    > było być tam na miejscu. No i do oceny trzeba naprawdę rozważyć racje
    > obydwu stron.

    Pojebało cię doszczętnie?
    To może jeszcze zaczniesz rozważać racje nazioli rzucających się na
    kobiety z pałami i z gazem? Bo przecież trzeba brać pod uwagę wyjątkowe
    środki...

    Przecież gdyby nie próbował "przeciskać" się samochodem na siłę, to nikt
    z protestujących nawet by nie zwrócił na niego uwagi.
    Widziałeś jakąś sytuację, żeby te protestujące kobiety bez powodu
    rzuciły się z pałami na jakiś stojący samochód? Przecież ten koleś nie
    zrobił tego w samoobronie, tylko zaatakował.

    Ja pierdolę... niesamowite, jak można mieć tak zryty beret.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 69. Data: 2020-11-04 14:51:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2020 o 09:19, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mama na myśli tamtego specjalistę z P0 od celnego kopa twardym butem w
    > głowę.

    To tamten ani nie był z peło ani nikogo nie zabił (a przynajmniej nie
    kloca, któremu kopa zasadził) ani na krakowskim - więc jakieś radio
    erewań uprawiasz. I wyleciał z policji - słusznie - powinien jeszcze
    dostać wyrok bez zawiasów.

    --
    Shrek

  • 70. Data: 2020-11-04 14:56:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2020 o 08:23, J.F. pisze:

    > Bo wladze miasta chca miec ... igrzyska ?

    Nie władze miasta a sponsor. Jak słusznie zauważyłeś - chcą mieć
    igrzyska - czyli być zauważonymi. Dlatego zarówno maratony jak i
    protesty nie odbywają się po lasach i polach.

    > Bo zło mieszka w Warszawie :-)

    A nie pod ziemią - skarbek jakiś czy inny duch?

    > No ale dobrze mowi - taki przepis, ze nie daje wyjatkow.

    Daje, daje. Już ty dobrze wiesz, że w co najmniej dwóch punktach. Ja
    nawet na egzaminie na prawku po ciągłej pojechałem. A idiotka pozostanie
    idiotką.

    --
    Shrek