  • Data: 2004-05-24 20:46:51
    Temat: oto moj problem
    Od: "Ag@a" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To z prawa oświatowego...

    Generalnie chodzi o to, czy musze zaczynać staż od początku, czy mogę go
    kontynuować po powrocie z urlopu macierzynskiego.
    1 września 2001 r. rozpoczęłam staż na nauczyciela mianowanego. Po dwóch
    latach stażu w wyniku komplikacji ciąży przebywałam na zwolnieniu lekarskim.
    Moja nieobecność w pracy trwała od 01.09.2003 r. do 20.04.2004 r.
    Od 21.04.2004 r. przebywam na urlopie macierzyńskim (16 tyg.).
    Chciałabym się dowiedzieć jaka jest interpretacja KN art. 9d ust.3,4,5 w
    moim przypadku.
    Pozwolę sobie przedstawić bliżej moją sytuację i moją wizję rozwiązania
    sytuacji. Na nieprzerwanym zwolnieniu lekarskim przebywałam od 01.09.2003 r.
    wg KN ust.3a art. 9d po upływie 3 m-cy nieobecności w pracy przerwany
    zostaje mój staż (czyli od 01.12.2003 r.) mam wówczas 6 m-cy na złożenie
    podania o wznowienie przerwanego stażu (czyli do 31.05.2004 r.). Wówczas
    Dyrektor wznawia mój staż i wylicza termin jego zakończenia.
    Podanie o wznowienie stażu złożyłam zaraz po porodzie (przed upływem 6 m-cy
    od momentu przerwania stażu). Do końca maja Dyrektor musi podjąć decyzję.
    Jesli to możliwe to bardzo proszę o wyliczenie daty mojego powrotu do pracy
    (macierzyński + wypoczynkowy) oraz o termin zakończenia stażu.
    Agata