  • 1. Data: 2002-09-02 08:33:46
    Temat: {ot} - sklep.wp vs merlin.com
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz)

    Witam

    czy ktos z was wie co dzieje sie ze sklepem wirtualna polska - moim zdaniem
    schodzą poniżej krytyki.

    ostatnio zamowilem u nich ksiazke (otrzymalem majla ze zalatwia mnie w ciagu
    7 dni) - po miesiacu zadzwonilem
    ze ksiazki nie ma - prezpraszja i ze za kilka dni dostane ksiazke juz bez
    prowizji za przesylke. czekam iu czekam i i nic.
    facet nawet poprosil moj nr telefonu - i stwierdzil ze jak juz wysla to
    osobiscie da mi znac na telefon. Tydzin minal i nic.

    zadzwonilem do nich po jakims czasie i powiedziale ze anuluje zamowienie -
    mila pani przyjela moj telefon i stwierdzila ze ok.
    zamowienie nie jest jeszcze zrealizowane wiec moge anulowac !! :O)

    zlecilem to samo zamowienie w ksiegarni merlin.com i po 3 dniach mialem
    ksiazke w domu .

    te reklamy sklepu wirtualnej polski o szybkosci ich dzialania moznby chyba
    podciągnąc pod nieuczciwa konkurencje... i wprowadzanie w blad.

    :: Sławomir Obrzezgiewicz - pozdrawiam ::
    :: http://www.kwpi.prv.pl
    :: mailto:e...@h...pl