  • Data: 2003-08-05 11:29:21
    Temat: [ot] Stare programy i ich legalnosc
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W firmie robię inwentaryzację oprogramowania,
    a w firmie mam kilka systemow opartych na 95.
    Byly one kupione w roku 95-97, a z tego co wiem
    w archiwum dokumenty zakupu powinny byc
    przechowywane 5 lat. W naszym programie F-K
    mam dane od roku 97 i szczerze mówiąc nie chce
    mi się ręcznie przeszukiwać faktur zakupu z tamtych
    lat. Czy BSA może wymagać tychże dokumentów
    odemnie? Jeśli nie to mam szukać książeczek z
    hologramem? Czy może one też się przedawniają ;-)

    Pozdrawiam
    Przemek