  • 11. Data: 2010-12-21 09:02:33
    Temat: Re: oszustwa domenowe
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-21 09:04, Użytkownik Andrzej Ława napisał:

    > Zależy dokąd zadzwonią ;-> Jak do kogoś w USA to łamią prawo :-P
    >
    > Ale nie czepiaj się detali - chodzi o ich metody.

    Od niepamiętnych czasów po domach łazili domokrążcy z różnymi
    "atrakcyjnymi" ofertami wyciągnięcia metody. I jak najbardziej
    stosowali presję czasu "ja sobie trzy minuty odpocznę a pani się
    namyśli". Trzeba myśleć i to wszystko. Z jednej strony mamy
    pretensje że państwa nas ogranicza przepisami które mają nas
    chronić a z drugiej mamy pretensję że przepisy nas nie chronią
    przed takimi "domokrążcami".

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-12-21 13:37:32
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > pretensje że państwa nas ogranicza przepisami które mają nas
    > chronić a z drugiej mamy pretensję że przepisy nas nie chronią

    Bo nieudolnie chroni

  • 13. Data: 2010-12-21 14:54:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-21 14:37, Użytkownik niusy.pl napisał:

    > Bo nieudolnie chroni

    Żeby chroniło udolnie trzeba by wprowadzić ograniczenia jak
    w niektórych opowiadaniach SF. Przed wyjściem z domu wielki
    brat dyktował by co masz na siebie założyć, bo jak chronić
    to przed wszystkim z przeziębieniem włącznie.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-12-21 19:57:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > brat dyktował by co masz na siebie założyć, bo jak chronić
    > to przed wszystkim z przeziębieniem włącznie.

    No ale co to ma do domokrążców ?

  • 15. Data: 2010-12-21 20:21:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-21 20:57, Użytkownik niusy.pl napisał:

    > No ale co to ma do domokrążców ?

    Państwo nie jest zainteresowane bronienia obywateli tylko
    przed tym przed czym obywatel chciałby być broniony.
    Zanim zacznie przed "domokrążcami" przedtem będzie
    bronić przed innymi zjawiskami.