  • 11. Data: 2010-08-17 12:51:24
    Temat: Re: oszust samochodowy
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Ariusz" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:i4dcs2$82h$1@news.onet.pl...
    > A czasem nie można gościa ścigać za świadome doprowadzenie do zagrożenia
    > życia. Pomińmy sprawę reklamacji, ale sprzedawca dopuścił się czyny, którego
    > efektem mogła czyjaś śmierć zrobił to z premedytacją.

    watpie zeby lapalo sie to pod zagrozenie zycia

    > Oczywiście sprawa udowodnienia to inna rzecz ale czy można by wobec takiego
    > oszusta postawić zarzut narażenia życia i zdrowia, takie sprawy chyba tak
    > szybko się nie przedawniają.

    oszustwo tez sie szybko nie przedawnia, chodzi jedynie o to ze nie da sie
    razej udowodnic ze sprzedajacy mial cokolwiek z tym wspolnego
    (owszem, zawsze mogly pozostac jakies slady jezeli sprzedal je na allegro,
    zostawil odciski palcow w miejscach w ktorych byly poduszki itd, itp,
    ale mozliwosci latwego udowodnienia mu czegokolwiek przez kupujacego to tu
    nie widze)

    poza tym, czy kupujacy ma gdzies cos napisane o poduszkach, czy tylko
    spodziewal sie ze beda 'bo ten model ma'?

    > ?????????????

    !!!!!!!!!!!!!!!

  • 12. Data: 2010-08-24 08:30:22
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "marecki" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy sa jakies szanse dobrac sie do oszusta, ktory sprzedal samochod w
    > ktorym zamiast poduszek powietrznych byly rezystory/atrapy? Niestety sie
    > zorienowalem 3 lata po zakupie...
    >
    > Po 2gie jak wyglada kwestia wrzucenia do internetu tekstu w stylu
    > "XXX" jest oszustem, sprzedal samochod z atrapami zamiast poduszek?
    > I ew. sprawy sadowej wytoczonej przez oszusta? Ja mu musze udowodnic wine,
    > czy on swoja niewinnosc?

    Po pierwsze musiałbyś udowodnić że działał z zamiarem popełnienia oszustwa.
    W innym przpadku nic z tego nie będzie.
    --
    Jackare