  • Data: 2004-06-30 07:38:55
    Temat: oszukiwanie na allegro i konsekwencje
    Od: "daxad" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mam do was pytanie, mianowicie oszukiwalem na allegro i sprzedawalem ebook
    jakiegos kolesia i nie mialem do tego praw, koles mi napisal ze zglosi to na
    policje, czy moge miec z tego jakies zle konsekwencje/ czy policja moze
    przyjechac do mnie do domu i zrewidowac kompa? a moze ewentualnie koles chce
    mnie nastraszyc i i tak policja nic mi nie zrobi.
    Pozdrawiam cala grupe
    Aha nie bylem wczesniej karany