  • 11. Data: 2008-02-19 09:01:52
    Temat: Re: oplata za zastrzyk
    Od: "Pawel" <t...@p...fm>

    Użytkownik "e-zop" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Radze isc do weterynarza - on to zrobi za darmo "dla zabawy".

    chyba zartujesz! - widać ze nie masz psa lub innego zwierzęcia. Stawki u
    weterynarza sa podobne jak nie wyższe niż u lekarza, a odpowiedzialności
    żadnej. Sam sie o tym przekonałem

    pzdr
    P.

  • 12. Data: 2008-02-19 10:00:24
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR pisze:
    Mojemu mezowi, ktory ma cukrzyce i robi
    > sobie zastrzyki pare razy dziennie tez sie wydawlo ze to zadna filozofia

    A jakby tak przyjemne z pożytecznym i się z koleżanką w doktora, tfu,
    pielęgniarkę pobawić...
    ;-)

  • 13. Data: 2008-02-19 13:18:08
    Od: "s...@p...onet.pl" <s...@p...onet.pl>

    Pozostaje jeszcze jakiś praktykant z AM, który chciałby się nauczyć
    robić zastrzyki ;-))

    Pozdrowienia
    smykas

  • 14. Data: 2008-02-19 13:52:46
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    To może być pomysł, choć z drugiej strony tez imho nie warto wpisywać pierwszego
    kontaktu tam, gdzie mamy "prywatną"
    (zwykle wykupioną przez pracodawcę) opieke.
    JaC

    -----

    > a najlepiej przepisac sie do lekarza pierwszego kontaktu u jakiegos "prywaciarza"
    typu np falck, oni nie maja
    rejonizacji

  • 15. Data: 2008-02-19 16:13:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kenny pisze:

    > i placic...? pewnie, ja chetnie, zeby tylko sie jeszcze z ZUSu dalo wypisac

    Da się :)

    Musisz tylko zrezygnować z etatu czy firmy i wszelkie dochody uzyskiwać
    z umów o dzieło :)

  • 16. Data: 2008-02-19 17:13:05
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 19 luty 2008 17:13
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <m...@n...lechistan.com>):

    > Musisz tylko zrezygnować z etatu czy firmy i wszelkie dochody uzyskiwać
    > z umów o dzieło

    Nie da się. Z umów o dzieło można uzyskiwać tylko dochody za wykonanie
    dzieł, a nie, jak sugerujesz, wszelkie. Poza tym UoD chyba jest częściowo
    ozusowana, prawdaż?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 17. Data: 2008-02-19 18:39:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > Nie da się. Z umów o dzieło można uzyskiwać tylko dochody za wykonanie
    > dzieł, a nie, jak sugerujesz, wszelkie.

    Tylko że na umowę o dzieło da się zrobić praktycznie wszystko, co daje
    konkretny rezultat.

    Np. zamiast naprawiania komputerów na etaciku naprawiasz każdy komputer
    z osobna i wystawiasz rachunek za naprawienie każdego z nich.

    To samo będzie z posprzątaniem, wprowadzeniem danych itepe.

    Oczywiście odpadają zajęcia typu "siedzenie i odbieranie telefonów", ale
    cóż - nie można mieć wszystkiego ;)

    > Poza tym UoD chyba jest częściowo
    > ozusowana, prawdaż?

    Tylko jeśli ma się gdzieś etacik i jednocześnie z tym samym bytem się
    zawiera umowy o dzieło. A ja wyraźnie pisałem o rezygnacji z etatów -
    czyli w takiej sytuacji ZUS umów o dzieło nie może dotyczyć.

  • 18. Data: 2008-02-19 19:05:47
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Albo iść do meliny narkomańskiej :)

    E.

  • 19. Data: 2008-02-20 07:03:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:c6kr85-26p.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Tylko jeśli ma się gdzieś etacik i jednocześnie z tym samym bytem się
    > zawiera umowy o dzieło. A ja wyraźnie pisałem o rezygnacji z etatów -
    > czyli w takiej sytuacji ZUS umów o dzieło nie może dotyczyć.

    ale ma to sens tylko w przypadku, jesli pracodawca na umowe o dzielo da ci ta
    sama kwote brutto co na etacie, bo jesli nie to tak czy siak jestes na takim
    interesie do tylu, a tylko pracodawca zyskuje

  • 20. Data: 2008-02-20 07:37:05
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 19 luty 2008 19:39
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <c...@n...lechistan.com>):

    > Tylko że na umowę o dzieło da się zrobić praktycznie wszystko, co daje
    > konkretny rezultat.

    Tak? Już widzę jak księgowa, kadrowa, dyrektor, nauczyciel i stado innych
    robią na dzieło....

    > Np. zamiast naprawiania komputerów na etaciku naprawiasz każdy komputer
    > z osobna i wystawiasz rachunek za naprawienie każdego z nich.

    No i ? Pomijam sensowność tego, to to tylko 1 wąska dziedzina.

    > To samo będzie z posprzątaniem, wprowadzeniem danych itepe.

    No i jakim dziełem jest sprzątanie? Owszem, można by tu ryzykować U-Z, ale
    dzieło?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl