  • Data: 2007-06-13 12:40:50
    Temat: oplata za egzamin na prawo jazdy
    Od: "hrabonszcz" <h...@i...net> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałem zapisać się na egzamin na prawo jazdy kategorii B.
    tu jest podany cennik
    http://www.word.poznan.pl/index.php?page=oplaty
    więc chciałem wpłacić 22 złote za samą teorię, jednak pani powiedziała,
    że tak nie można i muszę zapłacić jednak za całość z góry 134 złote!
    Nie podoba mi się to, gdyż jak dalej napisano, jeśli nie zdam od razu
    teorii to za poprawkę mam zapłacić aż 78 złote! niby z jakiej paki tak
    jest?