  • 1. Data: 2005-08-03 06:29:15
    Temat: onet.pl: chcą swoje weksle od leppera
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1142203,11,item.html

    <cytat>
    "Gazeta Wyborcza": Kilkunastu kandydatów do Sejmu z listy lubelskiej
    Samoobrony zrezygnowało ze startu w wyborach i chce oddać legitymacje
    partyjne. Od Andrzeja Leppera żądają zwrotu podpisanych weksli

    "Zrobiliśmy głupotę, podpisując weksle in blanco. Andrzej Lepper w
    każdej chwili może na nich wpisać dowolną kwotę i zrobić z nas
    bankrutów" - mówi Ryszard Jarznicki, szef Samoobrony powiatu świdnickiego.

    [...]

    Działacze Samoobrony z województwa lubelskiego weksle podpisywali w
    pośpiechu. Nie mieli nawet czasu na przeczytanie dokumentów. Filipek
    mówił, żeby się nie zastanawiać, bo dokumenty może zobaczyć prasa.
    Kandydaci wyrazili zgodę na egzekucję ze wszystkiego, co mają, bez
    możliwości odwołania się od niej. Weksle poręczali współmałżonkowie
    kandydatów na parlamentarzystów - dodaje dziennik.
    </cytat>

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 2. Data: 2005-08-03 10:28:21
    Temat: Re: onet.pl: chcą swoje weksle od leppera
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dcpo71$stk$1@news.onet.pl...

    > "Gazeta Wyborcza": Kilkunastu kandydatów do Sejmu z listy lubelskiej
    > Samoobrony zrezygnowało ze startu w wyborach i chce oddać legitymacje
    > partyjne. Od Andrzeja Leppera żądają zwrotu podpisanych weksli
    (...)

    Skoro poseł popełnia takie błędy, to w moich oczach zdyskredytowali się
    jako kandydaci na posłów. Przecież od posła należy wymagać przede
    wszystkim roztropności w postępowaniu. A swoja drogą ciekawe, po co były
    te weksle? Skoro napiszą nic o związanej z tym transakcji, to aż boję
    się publicznie snuć domysłów, do czego i to mogło być.

  • 3. Data: 2005-08-03 11:29:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > te weksle? Skoro napiszą nic o związanej z tym transakcji, to aż boję
    > się publicznie snuć domysłów, do czego i to mogło być.

    do przekazania 4 letniej pensji poselskiej na cele charytatywne w razie
    odejscia
    z samoobrony.

    p.

  • 4. Data: 2005-08-03 11:46:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcq9ra$3vs$1@inews.gazeta.pl...

    > do przekazania 4 letniej pensji poselskiej na cele charytatywne w
    razie
    > odejscia z samoobrony.

    Czyli morale w tym ugrupowaniu spadło tak bardzo, że przewodniczący musi
    stosować szantaż, by utrzymać towarzystwo w ryzach? :-)

  • 5. Data: 2005-08-03 12:07:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyli morale w tym ugrupowaniu spadło tak bardzo, że przewodniczący musi
    > stosować szantaż, by utrzymać towarzystwo w ryzach? :-)

    :-)

    w sumie sie nie dziwie, tak jak kiedys bylem za to po jego propozycj
    wprowadzenia
    50 % podatku dla lepiej zarabaiajacych jestem przeciw, bo to zwykle
    zlodziejstwo.

    Moze szykuje wiecej niespodzianek i stad weksle :)

    P.

  • 6. Data: 2005-08-03 12:45:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcqc15$epm$1@inews.gazeta.pl...

    > Moze szykuje wiecej niespodzianek i stad weksle :)

    Z prawnego punktu widzenia to w sumie bez sensu. Mogą niewystępować z
    Samoobrony i głosować po swojemu. Poza tym mam pewne wątpliwości, czy
    sam taki zarzut nie podchodził by pod zmuszanie do określonego
    zachowania. W połączeniu z tym, że kierowanym do posła zaczyna to
    poważnie śmierdzieć prokuratorem. Ale nigdy nie miałem wysokiego
    mniemania o panu L. i jego pomysłach na życie, więc specjalnie się nie
    dziwię, a takie informacje jedynie utwierdzają mnie w moich
    zapatrywaniach na tego polityka.

  • 7. Data: 2005-08-04 00:42:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Skoro poseł popełnia takie błędy, to w moich oczach zdyskredytowali się
    > jako kandydaci na posłów. Przecież od posła należy wymagać przede
    > wszystkim roztropności w postępowaniu. A swoja drogą ciekawe, po co były

    Hahhahahahhaha :)

    Dobry żart :)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 8. Data: 2005-08-04 08:16:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Z prawnego punktu widzenia to w sumie bez sensu. Mogą niewystępować z
    > Samoobrony i głosować po swojemu.

    " Weksel ma zobligować naszych członków do pozostania w partii i nie
    sprzeniewierzenia się naszym ideałom. "

    mozna to zroumiec tak ze jezeli nie beda glosowac jak chce lepper top pojda
    z torbami

    P.

  • 9. Data: 2005-08-04 13:14:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcsish$jib$1@inews.gazeta.pl...

    Normalny zwykły szantaż. Nie chce mi się nawet sprawdzać, czy dało by
    się gościa pociągnąć do odpowiedzialności karnej za to, bo nie znam
    szczegółów