  • 41. Data: 2014-08-14 08:47:22
    Temat: Re: on biedny, on chory (degenerat z molo)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.08.2014 00:37, zakłamana kurewka bez krzyny honoru RadoslawF
    pisze:

    > Nie muszę szukać bo pisałeś to w usenecie "niedorozwinięty pomiocie
    > Goebbelsa". Za dużo na grupach bajek piszesz i sam się już

    No to POKAŻ gdzie niby coś takiego pisałem.

    Jedno kłamstwo już ci udowodniłem, śmieciu bez honoru, i zbyłeś to
    milczeniem zamiast chociażby przeprosić.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 42. Data: 2014-08-14 08:50:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.08.2014 00:08, J.F. pisze:

> [...]
    jpeg

    > No i coz bylo potem, ciekawosc mnie zjada ?

    Dane zostały uzyskane i jak widać póki co to wystarczyło - stetryczały
    gnojek siedzi w miarę cicho. Jakby coś się zmieniło - będę miał dostępną
    oficjalną tożsamość i adres żeby, ahem, "nawiącać dialog" ze sprawcą ;)

    > A Ty co, syn prokuratora, ze sie takich pisemek nie boisz ? :-)

    ??

  • 43. Data: 2014-08-14 08:53:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.08.2014 00:32, J.F. pisze:

    > Zacytowales przepis o jakims rejestrze.

    To może go przeczytaj, hmm?

    > A jak mnie, tzn moj pojazd, ostatnio policja zatrzymala, to policjant
    > poprosil o dokumenty i cos dlugo notowal w swoim sluzbowym notesiku.
    > To jestem notowany, czy nie jestem.

    ROTFL

    Ty poważnie pytasz?

    > Nie pomawiaj czlowieka ! Niepoczytalny byl, a nie celowo.

    Jedno drugiego nie wyklucza.

    > A jak ktos celowo dmucha innym gazem po oczach, to tez powinien byc
    > zamkniety, bo przeciez jutro moze dmuchnac siekiera, z pistoletu czy
    > samochodem ?

    Czyżbyś był jednym z tych idiotów, którzy uważają, że jak bandyta chce
    coś zabrać to nie wolno się bronić?

  • 44. Data: 2014-08-14 11:57:36
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2014-08-14 03:13, Sonn pisze:

    > Tak. Legitymowania wprowadza się do systemu, a więc masz już swoja "teczkę"

    Gówno prawda.

  • 45. Data: 2014-08-14 16:39:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > No to POKAŻ gdzie niby coś takiego pisałem.

    W prokuratorze będę pokazywał. :-)

    > Jedno kłamstwo już ci udowodniłem, u, i zbyłeś to
    > milczeniem zamiast chociażby przeprosić.

    Ty "śmieciu bez honoru" nie udowodniłeś, tobie się tylko
    tak jak zwykle wydawało. Czekam niecierpliwie na ten pozew.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2014-08-14 18:49:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości
> [...]

    >stetryczały gnojek siedzi w miarę cicho. Jakby coś się zmieniło -
    >będę miał dostępną oficjalną tożsamość i adres żeby, ahem, "nawiącać

    Hm, ale tak patrze na obecne posty p47 - pisze w Mozilli, wysyla z
    jakiejs sieci do innego serwera - co ma google do jego tozsamosci ?

    No chyba ze swietnie zna wszystkich i na zyczenie organow wszystkie
    informacje o delikwencie wyciagnie.
    Nawet takie gdzie i kiedy byl skazany, nawet jesli sie zatarlo :-)

    >??

    Cyba dokonales zniewazenia publicznego, ale ja sie nie znam.

    J.

  • 47. Data: 2014-08-14 19:23:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To może go przeczytaj, hmm?

    Ale nie zacytowales przepisu ze to jedyne notowanie o ktorym moze
    mowic policja :-P

    >ROTFL
    >Ty poważnie pytasz?

    Powaznie. Komputerow nie bylo, a oni notowali. Przed decyzja 125
    obowiazywala decyzja 167, gdzie bylo samo "notowanie", bez
    "kryminalne".
    Przepis sie akurat duzo nie zmienil,
    "Podstawą rejestracji osoby, o której mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 decyzji,
    w formie notowania jest:

    1) zatwierdzona przez przełożonego notatka służbowa, opracowana na
    podstawie:

    a) zapisów w notatniku służbowym policjanta lub na nośniku
    elektronicznym, "

    a wiec zatwierdzil ktos notatke czy nie zatwierdzil ? :-)

    A wielu sytuacjach bylo pewnie tak ze sasiedzi wezwali policje, ta
    przyszla, zastala np chlopa pijanego i zone z siniakiem, pouczyli ze
    moga zabrac na podstawie oskarzenia prywatnego, spisali, poszli ... no
    ale potem mamy "byl notowany za awantury domowe", czy tam naduzywanie
    alkoholu itp ...

    >Jedno drugiego nie wyklucza.

    No ... w zasadzie masz racje, nie wyklucza.

    >>> narzędziem. Skoro sam siebie (ponoć) w tej kwestii nie kontroluje,
    >Czyżbyś był jednym z tych idiotów, którzy uważają, że jak bandyta
    >chce coś zabrać to nie wolno się bronić?

    A jak to nie bandyta, tylko np policjant po sluzbie i w cywilu, w
    poczuciu dobrze pelnionego obowiazku ? :-)

    J.

  • 48. Data: 2014-08-14 20:29:22
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-14 18:49, J.F. pisze:
> [...]
    > Nawet takie gdzie i kiedy byl skazany, nawet jesli sie zatarlo :-)

    > Cyba dokonales zniewazenia publicznego, ale ja sie nie znam.

    Chyba jednak się nie znasz....

    --
    Sonn

  • 49. Data: 2014-08-14 20:31:15
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-14 11:57, grzech pisze:

    > Gówno prawda.

    Naprawdę? To skąd w KSIP są dane odnośnie legitymowań?
    Jak sie nie znasz to sie nie odzywaj z łaski swojej

    --
    Sonn

  • 50. Data: 2014-08-14 21:38:52
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    ,,
    <Nie przeproszę bo nie widzę powodów.
    >Czekam teraz zakłamany trollu na to że będę notowany.
    >Czas start.

    I na co liczysz, wywlekając gówno z szamba?