  • 11. Data: 2002-12-12 16:05:55
    Temat: Re: ograniczenie dostepu do netu
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    12 gru 2002 o 00:37 GMT
    Grooha
    > Jednym z paragrafow UMOWY ABONENCKIEJ jest:
    > par. 6 - operator nie gwarantuje predkosci transmisji na zakonczeniu lacza
    > abonenta
    > ------>>> w nowej umowie juz gwarantuje.....!!!!!!!
    > nie mam pojecia co zrobic..... jednym slowem zostalismy nie tyle oszukani co
    > moze.....wyrolowani !!!! Ktos zbil na tym niezla kase a teraz ma to gleboko
    > w d***. Placimy 50zl/miesiac za NIC.

    O co Ci właściwie chodzi? Dotychczas nie gwarantował, czyli mogłeś mieć
    0Kbps, teraz gwarantuje że będziesz miał minimum 64Kbps. To chyba lepiej?

    Pozdr

    Czarek Gorzeński

  • 12. Data: 2002-12-12 18:41:49
    Od: "Grooha" <m...@g...pl>

    Plast wrote:

    > Zdradz prosze jaka to za firma?

    hehe...... zobacz IP .... jesli CI to nie pomoze to zdradze CI jaka to firma
    ale... powiesz mi najpierw w jakim celu...... ??

    --
    pozdrawiam, Grooha